A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » NC700X (670 cm3)

NC700X (670 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szerethető mindenes

Szöveges ítélet

Az "A" kategória megszerzése után erősen gondolkoztam, hogy kényelmes, gyors, túra, vagy milyen motort kellene venni. A Honda megbízhatósága kijelölte az irányt (több ilyen kocsim is volt és most is van). Tehát a megbízhatóság már megvolt, és nagyon csábított egy sport-túra gép, esetleg egy 1800cm3 chopper, de végül győzött a józan ész. Családosan már nem akartam mindenkit legyorsulni, hanem egy jól pakolható (3 gyári doboz + a tank helyén is gyárilag egy doboz van amibe egy full sisak eltűnik --a tank az ülés alatt van--így 4 db olyan pakolási lehetőséget nyújt amivel akár egy országokon átívelő túra cuccai is simán eltünnek. Fogyasztása 3-4 liter között van ami ahhoz képest nevetséges, hogy egy hétszázas motorrol beszélünk. Persze tudom, hogy valakinek kevés a 0-100 5s és a 200 km/h végsebesség, de akinek gyorsabb van, a motorozás 90%-ban nem igen tudja kihasználni a különbséget. A motor rendkívül rugalmas hamar fel lehet váltani és megy nyomatékból. Ahogy olvastam a Honda Jazz autó motorjának a fele van benne. Ez talán igaz is lehet, mert teljesen autós a karakterisztikája 6500 ford/percnél már le is tilt. Viszont cserébe, az olajcseréket betartva a külföldi fórumokon már olvastam gond nélkül 3-400.000-et futott példányokról is. Autópályán utazva még 140-150 körül egyenes testtartással is kellő védelmet ad a gyári plexi. Alapjában véve egy szerethető végtelenül megbízható nagyon jól pakolható mindenes motor. Nem túl nagy a városhoz sem (a gyári dobozokat könnyen le lehet szedni), kényelmesen hosszú távon is lehet vele utazni kis fogyasztással, és a magasabb építésnek köszönhetően könnyeb terepen is megállja a helyét. Egyszóval Én nem bántam meg nekem mindenre jó és elég is. A felhasznált anyagok minősége, illetve a motor alacsony fordulatszám tarománya pedig azt vetíti előre, hogy aki szerez egy ilyen gépet és vigyáz rá még 20-30 év múlva is motor lesz. A szervizelésre a kötelezőkön kívül semmit sem kellett költeni, természetesen új korától csak Honda szakszervízben járt (Karasna) ahol nagyon szimpatikusan, gyorsan szakértelemmel dolgoznak és mindig annyit kell fizetni mint amit előre mondanak. (nincsenek meglepetések). Szívesen ajánlom mindenkinek ezt a motor típust, aki szeret kényelmesen sok csomaggal túrázni.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Karasna

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2013
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 38000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Superlight 125 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.