A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

xl varadero 125 v  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A suhogó kis V2-es

Szöveges ítélet

Az ETZ - Jáwás időszak után 15 évig csak segédmotorjaim voltak. Szerettem volna megint egy komolyabb teljesítményű, túrázós motort ami négyütemű, keveset fogyaszt és két személlyel is kényelmesen megy. 125-1000 ccm-ig sok motor lett kipróbálva, a 125-ösök nagyon gyengék voltak, a nagyobbaknak meg a fogyasztását és a súlyát sokalltam.
Ekkor jött a képbe a Varadero. Ilyet még nem láttam. Méreteit tekintve közel akkora mint a 600-as Honda Transalp - több alkatrészük is megegyezik. A motorja nagyon dinamikus, erős, élvezet vezetni. A 170 kilós gép igazi nagy motorként viselkedik, a súlya miatt nincs pattogás, a kanyarba bedőlve csak a kormányt kell egy kicsit visszairányítani, és máris felemelkedik az egész gép. A hosszú telók miatt a lengés csillapítás első osztályú, hátul a központi rugót könnyen be lehet állítani a kívánt keménységre. Max. sebessége 120 km., azonban az általam igényelt 80-90-es tempót utassal, csomagokkal – max terhelés - is tudja tartani emelkedőn és szembeszélben egyaránt. Fogyasztása eddig 3.5 l volt átlagosan. Egy nap 4-500 km.-t kényelmesen lehet vele menni igazi túra endúrós testtartással. Jól pakolható, rengeteg csomagot elbír. Mivel vízhűtéses, az első indítás után kell vele várni legalább öt-tíz percet. A melegítést a jellegzetes V2-esekre jellemző halk suhogással hálálja meg, utána azonnal veszi a fordulatot. A használati könyv szerint 12 ezrenként kell ellenőrizni a szelepeket, a karbiszinkront, és az olajat lecserélni a szűrővel. Szerintem az olajnak 6 ezer is bőven elég lesz. 194 cm. vagyok, de kényelmesen elférek rajta.
Szerelés csak a szokásos kopó-fogyó alkatrészek miatt volt. Eddig az izzóimat kellett cserélni elöl, de ahhoz az egész fejidomot le kellett bontani. A láncot 5-600 km.-ként kell kenni, guminyomást, olajszintet, fékeket, akksit csak ellenőrizni. A kényelme, az ereje és a gazdaságossága miatt eddig maximálisan meg vagyok elégedve. Később írok még róla.

Hibalista

- Lámpakapcsoló hibásodott meg,nem akar visszakapcsolni tompítottra.Javítása ezután.

Ide hordtam szervizbe

Eddig nem kellett.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? schwalbe Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.