A sportos endúró
Szöveges ítélet
Varadero után vettem, az első 1000km-n vagyok túl vele.
Óriási a különbség a két motor között, holott a Varadero sem egy rossz motor.
A futóműve zseniális (mintha összegyúrtam volna korábbi FJR-em és a Varadero jótulajdonságait), az utasom is csak szuperlatívuszokban tud nyilatkozni róla. Nagy sebességnél is stabil a motor, ahogyan kanyarokban és rossz minőségű úton sem jön zavarba. Ami észrevételem van, hogy a gyári beállítások az első futóműnél húzó irányba nem a legjobbak.. ezt mindenképp tekergetni kell - legalább is nálam. Az ereje több, mint elég. Az ülés kényelmesebb, mint a Varaderoé, talán a keskenyebb kialakítása miatt. Az utas lába feljebb van, kényelmesebben ül.. hosszabb távon nem érzi meg annyira a motorozást.
Ami negatívum lehet, az a városon belüli fogyasztása.. ott nem sikerült 6,2 L/100km alá vinnem. A gond az, hogy 50-nel kettesben lehet csak közlekedni.. a hármas olyan 65-70-től használható (3000 ford/perc-től váltok)
Vegyes használatnál (hosszabb túra, zömében autopálya/130/ és városon kívül/90-100/, kisebb részben városi forgalom) 5,5 - 5,6 l/100km
Az első sebességi fokozatok nagyon rövidek ( I. - max. 40, II. - 65, III. - 80) utána viszont meglepően "egymásra torlódnak" (kvázi IV, V, VI majdnem ugyanabban a tartományban mozog)... VI-ban 130-nál 4ezret forog.
Hibalista
- -
Ide hordtam szervizbe
Honda Dream
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | XL 1000 Varadero ABS Tour | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |