a régi új sportmotor
Szöveges ítélet
Haverok unszolására sikerült megszerezni közel 3 éve egy amerikai 929-est, azóta elmondhatom magamról hogy Honda rajongó lettem, a haverok többsége is CBR-rel megy és mindenkinek csak pozitív tapasztalata van. Amikor vettem többen is mondták hogy ne vegyem meg a 2000-es évjáratút mert közel sem olyan tartós és strapabíró mint az előző modellek de szerencsére azóta többeknél is bebiztonyította hogy ez nem igaz. Igaz hogy a kipufogórendszerbe épített szelepnek köszönhetően elég rendesen tud csörögni, de ehez hozzá lehet szokni.
A lényeg hogy a futóműve nagyon jól eltalált és így a pályán is megállja a helyét, egyedül a hegyes villaszög miatti kormánycsapkodással kell vigyázni és érdemes beszerezni egy kormánygátlót.
Egy a lényeg hogy még ma is megállja a helyét a sportmotorok közt még így 46000km-rel a háta mögött......
Mindenkinek csak ajánlani tudom.
Hibalista
- -generátor állórész (valószínűleg az előző tulaj hibája miatt mert esett vele és csere helyett megtekercseltette)
Ide hordtam szervizbe
-motorszerelő és természetesen Hondabarát ismerős.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 19000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |