A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Gyro-X 1990 (50)

Gyro-X 1990 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A piros kistraktor, avagy egy 3kerekű izé.

Szöveges ítélet

2000 táján kitaláltam, hogy nekem kéne egy robogó, de nem valami tucatgép, hanem valami igaz poénmasina. Nézegettem a vespákat, de annyira nem fogtak meg, aztán egy hirdetésben megláttam a piros kistraktort. Azonnal megtetszett a bumfordi kockasága, és a szokatlan 3kerekű elrendezése. Amikor kipróbáltam, teljesen belezúgtam.
Tehát megvettem, bekerült a céges járműparkunkba, és én innentől a céges autókat csak akkor használtam ha kellett hurcolni valamit, egyébként tavasztól őszig ezzel jártam a várost. Pakolni nem volt hova, úgyanis ez egy doboztalan kivitel volt, így vettem rá hátra egy puttonyt, hogy legalább a sisakot, a 3db csavarhúzómat meg a cd tokjaimat legyen mibe rakni.
Vezetni elsőre baromira szokatlan volt. Fura volt, hogy nem úgy kellett lovagolni rajta mint egy rendes mocin, mégis dönthető volt, és bár 3keréken járt, egyensúllyal kellett megtartani. Ja és pont akkorát lehetett vele borulni mint bármelyik más kétkerekűvel. Végsebessége valahol 55körül volt, de ott már nagyon visított, szóval 45 körül volt az utazója.
Javítani, szerelni nem kellett soha, egyedül egy fékbódvent cseréltem mert egyre nyúlott és aggódtam, hogy akkor fog elszakadni amikor helyzet van.
Összességében egy remek moci volt, minden gond nélkül tette a dolgát. Pöccre indult mindíg. Nagyon szerettem amikor az ember "bedöntötte" egy kanyarban és a hátsó kerekek odébb pattogtak az úton mert nem bírtak már tapadni. Egy ilyen duhaj kanyarvételkor viszont átcsapott a másik oldalra a gép ahogy megakadt az egyik kerék az elpattanás után, majdnem zakó lett belőle.
Sajnos az akkori autóm olyan mértékű gazdasági csődöt hozzott rám, hogy kénytelen voltam eladni egy ismerősnek aki azóta is vígan használja minden gond nélkül.

Hibalista

- Két szezont nyomtam vele, ezalatt egyszer kellett cserélnem fékbóvdent.

Ide hordtam szervizbe

Mivel nem volt vele baj, szerelő sem látta soha.

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.