A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vtr 1000 F Firestrom 2006 (996)

Vtr 1000 F Firestrom 2006 (996) 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

A nyugodt túramotor

Szöveges ítélet

Egy karburátoros, teljesen gyári Firestorm-om volt, amitől sokkal többet vártam. Nekem tatás, unalmas, kiszámítható és lomha volt. A vásárlást követően olajat, légszűrőt, fékfolyadékot kellett rajta cserélni. Külsőre szép, sportos és a nők is imádták, blokkja Hondásan fütyült. A futómű túl puha, még a teljesen keményre állított első teleszkóp is többször felütött. Kb. 50km/órás sebességnél berezonál a motor, nem jöttem rá, hogy miért. Ezt se alacsonyabb, se magasabb sebességen nem csinálta. Végsebessége 230km/óra volt és ezt nagy nehezen érte csak el. Utazó sebessége kb. 180km/óra. Szélvédelme lehetne jobb. Az ülésen könnyen előrecsúszik az ember, a tanknak szorítva ezzel a golyóit, ami elég kényelmetlenné teszi a motorozást. A csutkakormányon néha megfájdult a csuklóm. Alattam egyszer kifogyott a benzin, mert nem vettem komolyan a tankolásra figyelmeztető jelzést és úgy voltam vele, hogy a következő kútig még elmegyek. Hát nem sikerült, a kicsi tankban a tartalék is kevés. Érdemes a légszűrőt tisztán tartani, mert különben többet fogyaszt. Nekem átlag 7 liter körül evett. Alapjáraton az egyik henger gyújtása néha kihagyott, ilyenkor volt, hogy leállt. Lehet gyertyát kellett volna benne cserélni. Barátom 99-es VTR-jében a feszültségszabályozó ment tökre egy túra alkalmával, mivel rossz a hűtése, ez típushiba. Utassal ugyanolyan kényelmesen motorozható, ugyanúgy lehet kigyorsítani, fékezni. Az ember úgy motorozhat 100-110-zel 6.-ban erőlködés nélkül, hogy észre sem veszi mennyivel megy. Motorja ekkora hengerűrtartalomhoz képest nem elég harapós, gyenge és lassan gyorsít ki. Ezért a túra motor kategóriába sorolom. Különösen zavart az elején, hogy a motorblokkból furcsa, kattogós hang jött. Ezt több márkaszervizben megkérdeztem, hogy mi lehet (Takober, Dream), de mind azt mondták, hogy ez normális F szívótorok hang. Nem volt semmi műszaki problémám, mindvégig megbízhatóan működött a motor. Az SP-hez a Firestorm-nak semmi köze, ég-és föld a két motor. A Firestorm váltója kemény, pontatlan,és a motorblokkja hangosabb, zörgősebb. A fékek ekkora tömeghez lehetnének erősebbek, nehéz rövid féktávokat venni velük. Lehet a gumi fékcsövek miatt ilyen nyúlós a fék. Ilyenkor is a túl puha első futómű összeül, a motor hátulja pedig táncolni kezd. Döntögetni csak módjával lehetett, nekem körforgalomban indult meg az eleje utassal, illetve a lábtartó is hamar leért. A fényszóró nagyon jól bevilágította az utat, a legjobban az eddigi motorjaim közül. Ez is a túramotorokra jellemző. Egykerekezni lomha, de ki lehetett belőle erőltetni gázra egyesben, kuplunggal kettesben. A hátsó kerék eleinte hajlamos megcsúszni, és aztán megtapadni. Szétforgatni nem érdemes 7-8000-nél tovább, csak többet fogyaszt.
Városban az oldalra helyezett hűtők ellenére sem melegszik nagyon a motor. Keskeny felépítésének köszönhetően könnyedén manőverezhetünk vele a dugóban. Mivel nekem leginkább a fővárosban volt szükségem motorra eladtam, mert sokat fogyasztott és semmivel nem voltam vele előrébb, mint egy nagyrobogóval. Pályázni, élmény-motorozni tatás az F. Túrázni sem ideális, mert nem elég robbanékony előzések esetén, kicsi a tank és sokat fogyaszt. Út közben azon izgul az ember az ismeretlen tájakon, hogy hol talál legközelebb egy benzinkutat... Többet kell rajta váltogatni, mint egy sornégyesen, különben csapkodni kezd a lánc és elmegy az ereje 2000-es fordulat alatt. Pozitív, hogy a Firestorm ára kedvező, viszonylag olcsón hozzá lehet jutni egy megbízható darabhoz és a régi karburátorosak ugyanolyan jók, mint az újabb injektoros társaik. Valamint a Honda Varadero-ban is ez a blokk muzsikál, ezért van hozzá alkatrész újonnan, bontottan egyaránt.

Hibalista

- Akkumulátor

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.