A Nő után a legjobb dolog
Szöveges ítélet
Tavaly, több, mint 10 év kihagyás után ültem ismét motorra, és mondhatom, hogy ez kiváló választás volt a már majdnem teljesen elfeledett ETZ-s évek után. Az első hallásra ijesztő 100LE-t némi önfegyelemmel kitűnően lehet uralni, amiben óriási szerepe van a hibátlan futóműnek és fékeknek. Mindegyikről csak szuperlatívuszokban...
Hosszú, külföldi túrán ugyan még nem voltam, de kipróbáltam az itthoni hegyvidékeken, mentem vele autópályán, vezettem sokadrangú, gyalázatos mellékúton, sőt, még pályamotoroztam is. Ez egyszerűen mindenhol tökéletesen viselkedett. A plexi legfelső állásban kiváló szélvédelmet nyújt még nekem is, (186cm) még 190km/h környékén is... (csak a feleségem meg ne tudja!) Fogyasztását először soknak találtam (6,5-7L) de aztán a hozzáértők felhomályosítottak, hogy amint alábbadom a súlyom (105kg) meg a kissé agresszív gázkezelést, rögtön csökkenhet akár 1/2 literrel is a fogyasztás. Azóta kiderült, hogy csak a stíluson múlik, mivel együtt mentünk és tankoltunk egy VFR800-assal, és hajszálra annyit evett, mint az enyém.
Csak ilyet vegyetek, esetleg másik Hondát!!!
Hibalista
- Nothing
Ide hordtam szervizbe
Iron Motors
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |