A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 800 2006 (782)

Vfr 800 2006 (782) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A név kötelez

Szöveges ítélet

Mikor le akartam cserélni a kics chopperem, még semmit nem tudtam a VFR-ről. Először nem is tetszett. Aztán mikor élőben láttam ebben a bordó színben, egyből beleszerettem. Utána, mikor többet olvastam róla, el is döntöttem. Ilyen motort szeretnék.
Azóta már én is megtapasztaltam, mit jelent egy VFR-t vezetni.

Ergonómia:
Mivel a motor sport-túra kategória, így az üléshelyzet inkább sportos, mint túrás. Azonban egyáltalán nem megterhelő. Mindössze a csuklót terheli kissé az előre dőlt testhelyzet. Az ülés maga kényelmes a vezetőnek és utasnak egyaránt.

Motor:
V4. 800ccm. 110LE. De ezek csak számok. Ami viszont kuriózum, az a V-TEC, azaz változó szelepvezérlés. A VFR esetén ez úgy néz ki, hogy 6800-as fordulaton az addig működö hengerenkénti két szelep mellé beszáll még kettő. A hangja ércesebbé válik és elindul. A 2006-os modellnél a ez váltás már alig érezhető. Inkább csak hallható. Persze ha valaki sokat használja 6000-8000 között és nem dinamikusan, akkor előfordulhat egy rövid megtorpanás. Én ezt a 9000km alatt kb kétszer tapasztaltam.

Futómű:
Honda. Ennyi. Aki ismeri a márkát, az tudja, hogy a legsemlegesebb futóművet tudják gyártani. Semmi felegyenesedési hajlam, semmi beesés a kanyarban. Amit csinálsz, azt teszi. A rugózása kellően feszes, bár inkább túrás mint sportos.

Fékek.
Elől dupla, hátul szimpla tárcsa. CBS, amit én nagyon szeretek, mert minden esetben mind hátul, mind elől van fékhatás. Persze attól függően, melyiket használom, vagy elől vagy hátul intenzívebb, de az ellen oldalon is van egy minimális fékhatás.
Az én motorom egyébként ABS-s is, de meg kell valljam ezt a funkciót még nem teszteltem. Remélem nem is lesz rá szükségem soha.

Mi nem tetszik:
Sajnos a súlyával nem vagyok megelégedve. Mivel kicsit magasan van a súlypontja, így a teletankolt 240kg nagyon el tudja hagyni magát és ez a gyorsabb kanyarváltásoknál is érződik. Kicsit nehezebben lehet új ívre tenni.
Másik kicsit bosszantó dolog, hogy nincs fokozat kijelző, ami szerintem egy 3 millán felüli motor esetén elvárható lenne!

Amit én még feltettem, illetve tervezek rá:
Én tettem fel bukógombát, GIVI wingrack2-t és topcase dobozt.
Tervezek rá oldal dobozokat, markolatfűtést és fokozat kijelzőt.

Összességében a VFR egy nagyon kellemes sport-túra motor. Városi használatra ugyan alkalmatlan, de túrázni tökéletes. A V-TEC hatás pedig fergeteges élmény. A külseje, a megjelenése pedig (főleg ezzel a bordó színnel) mindig utána forduló fejeket eredményez.
Csak ajánlani tudom.

Hibalista

- Műszaki problémám nem volt. (Szép is lenne, végül is ez egy VFR!)
- Egyszer felborították a parkolóban, ennek idomcsere lett a vége.
- Fejidom 160e.-
- Oldalidom 120e.-/oldal
- Farok idom 120e.-

Ide hordtam szervizbe

Honda MaxxPower

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.