A négyszázasok gyöngye. Visszasírom!
Szöveges ítélet
Az fogott meg benne, hogy nem kell pörgetni (nem is pörgött), mint a többi 400-as sornégyet, és sokkal alacsonyabb fordulatról, sokkal jobban húz.
Féláron vettük a motort. Olyan baja volt, hogy 6500-nál leszabályzott. 70-et ment ekkor, és olyan 15 liter körül evett. Elvittük mindenféle Honda szaxervizbe, Yamaha szervizbe, ahol heteket állt, és semmit nem csináltak vele, de az átnézésért mindig megrövidítettek 20-30 ezerrel a mocskok.
Aztán elvittem Édes Endréhez, és másnapra megavította 5000, azaz ÖTEZER forintért. Azóta motort csak hozzá viszek.
Négy évig használtam, ütöttem-vágtam, versenyeztem, ringre jártam, hetente kétszer a Mátrába. Könnyű motor, nyomatékos, magas kanyarebességgel. Jó volt vele körbemotorozni a nagypofájú hayabusásokat a Mátrában.
Imádtam. Kényelmesnek annyira nem mondanám, de megbízható, veszett nyomatékos volt a 400 cm3-hez képest, és soha nem hagyott cserben. Ráakasztottam egy Akrapovic karbon ovál dobot, és olyan szépen szólt, hogy megnyerte volna a Megasztárt :)
Egy hátránya: japán belpiacos, és nincs hozzá alkatrész. Sikerült párszor talajmintát vennem a Mátrában meg itt-ott, aztán mire idomot vagy tükröt talál hozzá az ember, megöregszik :)
Most akarok egy motort venni - csak pályára. Nagyon gondolkozom, hogy visszavásárolnám.
Hibalista
- Kunmadár, a rajtolás, meg Kisújszálláson a gumifüstölés betett a kupplungnak, és game over lett. A 10 lamella 24 darabban jött ki.
- Önindító relay ment ki egyszer, kicseréltem. Ennyi.
Ide hordtam szervizbe
A legjobb ÉK-Magyarországon!
Édes Endre, Andornaktálya
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |