A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 400 R 1993 (399)

Vfr 400 R 1993 (399) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A négyszázasok gyöngye. Visszasírom!

Szöveges ítélet

Az fogott meg benne, hogy nem kell pörgetni (nem is pörgött), mint a többi 400-as sornégyet, és sokkal alacsonyabb fordulatról, sokkal jobban húz.
Féláron vettük a motort. Olyan baja volt, hogy 6500-nál leszabályzott. 70-et ment ekkor, és olyan 15 liter körül evett. Elvittük mindenféle Honda szaxervizbe, Yamaha szervizbe, ahol heteket állt, és semmit nem csináltak vele, de az átnézésért mindig megrövidítettek 20-30 ezerrel a mocskok.
Aztán elvittem Édes Endréhez, és másnapra megavította 5000, azaz ÖTEZER forintért. Azóta motort csak hozzá viszek.
Négy évig használtam, ütöttem-vágtam, versenyeztem, ringre jártam, hetente kétszer a Mátrába. Könnyű motor, nyomatékos, magas kanyarebességgel. Jó volt vele körbemotorozni a nagypofájú hayabusásokat a Mátrában.
Imádtam. Kényelmesnek annyira nem mondanám, de megbízható, veszett nyomatékos volt a 400 cm3-hez képest, és soha nem hagyott cserben. Ráakasztottam egy Akrapovic karbon ovál dobot, és olyan szépen szólt, hogy megnyerte volna a Megasztárt :)
Egy hátránya: japán belpiacos, és nincs hozzá alkatrész. Sikerült párszor talajmintát vennem a Mátrában meg itt-ott, aztán mire idomot vagy tükröt talál hozzá az ember, megöregszik :)
Most akarok egy motort venni - csak pályára. Nagyon gondolkozom, hogy visszavásárolnám.

Hibalista

- Kunmadár, a rajtolás, meg Kisújszálláson a gumifüstölés betett a kupplungnak, és game over lett. A 10 lamella 24 darabban jött ki.
- Önindító relay ment ki egyszer, kicseréltem. Ennyi.

Ide hordtam szervizbe

A legjobb ÉK-Magyarországon!
Édes Endre, Andornaktálya

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.