A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Nsr 125 1993 (124)

Nsr 125 1993 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A negyedik motor, csapatás 2 keréken

Szöveges ítélet

elcseréltem 1 renault 5 ´79+sony autórádióra.megérte,de meg is bántam néha,ugyanis hiányoztak az autó előnyei.cserébe lett 1 kis sebességláz, amit inkább a gyorsulára értek.a vr6-os golfot simán otthagyta,meg a hasonló teljesítményű motorokat.ez ugyanis csak 110kilót nyom.a cagiva mito 125-ös 27 lóeró, gyári gyorsulása 6.7sec 0-100.az nsr-en meg volt nekem 1 165ccm-es malossi tuning henger ami a bükkszéki kereskedőszerelő szerint 42 lóerőt hoz ki a motorból,ez katalógusadat.a gyári hengerrel papíron 28 lóerő,és behangolás kérdése is,az enyémtől el volt véve az anyag.a fogyasztása a ennek megfelelő,2 személlyel 90 körül 3.5 liter,de egyedül, küldés közbe, városba 5 liter.nagy sebességnél 6-ba érezni hogy kevés benzint kap,meg 7-8 ezer között volt 1 kis megtorpanás(sok levegő kevés benzin).egyenesbe megfogta a 160,de enyhe lejtőn viszont 180,ekkor már 12000-et forog 6-ba.nagy fordulaton üvöltött mint a sakál,és húzott mint a mágnes.a nyitott és a csukott szelepállás között(power) kb.ötször akkora fojtás volt.olyan volt a kipufogónyílás ürege hogy a közepébe volt 1 függőleges fal ami kettéosztotta a nyílást. elektromos vezérlésű "power" szelep8000-nél nyit ki teljesen a és 11500-ig húz igazán,de érdemes 1-2-be kihúzatni 12000-ig mert akkor nem esik 8000 alá.3000 alatt viszont rángat,de cserébe 2 személlyel tizenakárhány százalékos emelkedőn felmegy 5-be könnyedén,csak legyen 3000 fölött.odaadtam 1 hozzánemértő MZ-s gyereknek aki a viszonylag rövid 4-ik fokozatba is elérte a 140-et,nem tudta hogy ebbe van 5 meg 6 is.cserencsére a castrol TTS megvédte a blokkot.ha bemelegedtek a gumik (metzeler) akkor szerpentinkirály lett belőle.viszont úthibákon elpattogott.a haver gilerája(125 sportmotor) sokkal kezesebb volt,az enyém meg 1 igazi vadló(ezt is olaszba gyártották,sajnos).4-be enyhe kanyarba ha nyitott a "power" eltette a hátulját,ilyenkor óvatosan kell a gázzal mert már 100 körül megy.1 tag aki sokat motorozott volt neki 1 125-ös idomos,azt mondta azért adta el mert túl sok volt neki,mindig okozott meglepetést.vett utánna 1 yamaha wr 250-est ami 4 ütemű 41 lóerő,de sokkal nyugodtabbnak tartja mint az nsr-t.
1 szezon motorozás utánalatt sikerült kinyírni.valami fémszemcsét felkapott alulról és végigcsiszolta a hengert meg a dugót(anyagfáradás).a fő baj az volt mivel ez már 1 speckó henger volt,nem lehetett se fúrni,se perselyezni.kb 1 gyufaszálnyi mélyedés keletkezett,kompresszió ohne.de ha behútzuk és nyitott a "power" úgy ment mint ha mi sem történt volna,csak 8000 fölött kellett tartani a fordulatot mert alatta leállt.a fék elől 310-es és brutálisan fog,a hátsó 220-as de ez csak olyan tartalék szerű.
a váz 90-es évjárat,még a blokk 93-as volt,ezt még olaszba cserélték amit a papírjai is igazolnak.
fényképem sajnos nincs róla de megpróbálom formába önteni:
ez az idom nélküli változat volt(gégecső nélküli is).aranymetál hídváz(vastag aluöntvény),kék fekete műanyagok,fekete ülés és első sárvédő,narancssárga matricák és felnik(3 ágú csavart),az első lámpa tégla alakú,a hátsó dupla kör.a műszerfal fehér számlapos,a mutatók 6 órától indulnak,piros megvilágítás.nyert szépségversenyt is(italyan design).a mai napig hiányzik,minden méter élmény volt vele.akik szeretik a 2 ütemű sportmotorokat csak ajánlani tudom.

Hibalista

- gázbowden+önindító 8E
-
- heger+dugattyú+gyűrű

Ide hordtam szervizbe

eger kiskanda út

Csank Zoltán

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1990
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 21000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.