A morcos kanyarvadász
Szöveges ítélet
Ötödik motorként 4 Yamaha után Honda. Kérdeznék sokan, hogy miért? Minden Yamahámmal meg voltam elégedve, nagyon jó gépek voltak. Akartam egy új 6-800cm3 közötti csupasz sor négyes japánt. Aztán megdöbbentem, hogy új motorok között, ha ezek az igények milyen szegény a felhozatal.
Ugyanis kis cm3 es sor négyest, már csak a Honda gyárt (lehet az se sokáig)
Na de kinézetem, tesztek olvasása, nézése, egyik barátoméval mentem egy karikát. Konklúzió: Nekem ez kell. Belevágtam, megvettem.
Nagyon hamar összenőttünk. Számomra csúcs volt, hogy az előző fazerhez képest mennyire kezes , könnyen kezelhető, pedig az is nagyon jó kis vas volt. Rövid fordulékony, könnyű paripa. Húzza bele az embert a kanyarokba. Nekem a futómű és a patent váltó volt az, amivel a típus levett a lábamról. Motorikusan semmi extra. 600cm3 közel száz ló, tudja azt, amit egy ilyentől elvár az ember. Nem mondom 10-20ló elférne még rajta de hülye uniós emissziós normák miatt nem lehet jobban kihegyezni. Az erőforrás tudná.
Extrában rendeltem rá egy kis gyári plexit előre. Az sokat dob a komforton 120-ig nincs is különösebb gond a menetszéllel. Utána már illik ráhasalni kicsit. A végét nem próbáltam még. 205-öt mentünk már, de nem az a vége.
A műszerfal rendben van, áttekinthető. A fokozat kijelzés jól látható, bár jól van a váltó elosztva, így mindig tudja az ember hányasban van. Nem minden motorom volt ilyen. Ami zavaró hogy az irányjelző karjának a helyét picit szokni kell, első időkben volt hogy dudáltam index helyett. Apropó duda, hát ha valami nulla ezen a motoron az a nyöszörgő kis bimbi a hűtő alatt, na az hitványra sikeredett.
Kényelmes az üléspozíció, de az ember feneke kívánja 100-150km -ként azt a kávé-bambi kombót, valami búfelejtőben. Szóval az ülés lehetne kényelmesebb. Az utasüléssel szerintem vallatni lehet. Ez egyszemélyes motor. Két személlyel azért gyakrabban kell visszaváltogatni. Szerencsére én 98%-ban egyedül használom. Aki két személyezni akar, az a nagy testvérre menjen rá.
Összességében nagyon szeretem, és soha nem volt ilyen jó motorom. Jó döntést hoztam, hogy belevágtam.
Széles utat mindenkinek!
Hibalista
- Semmi, mert japán
Ide hordtam szervizbe
Real Motor Győr
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2022 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (0) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5400 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | FZS600 | Következő motorja? | CB1000R ha lesz egyátalán |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |