A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CB650R 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A morcos kanyarvadász

Szöveges ítélet

Ötödik motorként 4 Yamaha után Honda. Kérdeznék sokan, hogy miért? Minden Yamahámmal meg voltam elégedve, nagyon jó gépek voltak. Akartam egy új 6-800cm3 közötti csupasz sor négyes japánt. Aztán megdöbbentem, hogy új motorok között, ha ezek az igények milyen szegény a felhozatal.
Ugyanis kis cm3 es sor négyest, már csak a Honda gyárt (lehet az se sokáig)
Na de kinézetem, tesztek olvasása, nézése, egyik barátoméval mentem egy karikát. Konklúzió: Nekem ez kell. Belevágtam, megvettem.
Nagyon hamar összenőttünk. Számomra csúcs volt, hogy az előző fazerhez képest mennyire kezes , könnyen kezelhető, pedig az is nagyon jó kis vas volt. Rövid fordulékony, könnyű paripa. Húzza bele az embert a kanyarokba. Nekem a futómű és a patent váltó volt az, amivel a típus levett a lábamról. Motorikusan semmi extra. 600cm3 közel száz ló, tudja azt, amit egy ilyentől elvár az ember. Nem mondom 10-20ló elférne még rajta de hülye uniós emissziós normák miatt nem lehet jobban kihegyezni. Az erőforrás tudná.
Extrában rendeltem rá egy kis gyári plexit előre. Az sokat dob a komforton 120-ig nincs is különösebb gond a menetszéllel. Utána már illik ráhasalni kicsit. A végét nem próbáltam még. 205-öt mentünk már, de nem az a vége.
A műszerfal rendben van, áttekinthető. A fokozat kijelzés jól látható, bár jól van a váltó elosztva, így mindig tudja az ember hányasban van. Nem minden motorom volt ilyen. Ami zavaró hogy az irányjelző karjának a helyét picit szokni kell, első időkben volt hogy dudáltam index helyett. Apropó duda, hát ha valami nulla ezen a motoron az a nyöszörgő kis bimbi a hűtő alatt, na az hitványra sikeredett.
Kényelmes az üléspozíció, de az ember feneke kívánja 100-150km -ként azt a kávé-bambi kombót, valami búfelejtőben. Szóval az ülés lehetne kényelmesebb. Az utasüléssel szerintem vallatni lehet. Ez egyszemélyes motor. Két személlyel azért gyakrabban kell visszaváltogatni. Szerencsére én 98%-ban egyedül használom. Aki két személyezni akar, az a nagy testvérre menjen rá.
Összességében nagyon szeretem, és soha nem volt ilyen jó motorom. Jó döntést hoztam, hogy belevágtam.
Széles utat mindenkinek!

Hibalista

- Semmi, mert japán

Ide hordtam szervizbe

Real Motor Győr

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2022
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (0) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5400
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? FZS600 Következő motorja? CB1000R ha lesz egyátalán
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.