A megbízható vadászgép
Szöveges ítélet
Csúszássérülten vettem 2022.januárban (bal oldala) de kipróbálható állapotban, üzletnek. Megcsinálom aztán eladom. '98-as gyártás, 2008-ig külföldi motor volt.
Röviden a motorról: Egy ízig-vérig gyorsvonat! Intercity! Mint ha madzagon húznák. A még karbis erősebb volt nekem. Első "gyors" köröm után úgy vigyorogtam, mint egy gyerek a karácsonyfa alatt. 300 km/h felett ment (valaki valamit biztos csinált vele), mert amúgy a gyári adat 300 alatt van. Nem hiában volt a világ leggyorsabb széria motorja.. Precíz, jól megtervezett és kivitelezett motor. Annó a japán mérnökök simán tudtak volna bele tenni még +40 lóerőt, csak a megbízhatóságra törekedtek valamint a tartósságra.
Szóval a sérült motort szétszedtem (csak kicsomagoltam) idomok műanyaghegesztve lettek szinte az összes, fényezés gyári színkóddal gyári matricákkal gyári csavarokkal (a gyári idomcsavarok baromi drágák voltak) gyertyák cseréje iridiumosokra, összes folyadék csere (motul 7100 a blokkba) új gyári generátorfedél mert az előző a csúszásnál ki is lyukadt, bontóban 45 ezer, új gyári meg tömítéssel 57 volt. Természetesen törekedtem mindenből a gyári Hondát venni. Na meg új did gold lánc meg lánckerekek, új pirelli diablo gumik, új yuasa akku, teleszkópszimeringek cseréje, szűrők cseréje, új egyedi ülés amit én terveztem. Azt hiszem ennyi. A motor egyszer állt meg alattam! Mikor az összerakásnál nem tettem vissza rendesen a benzincsövet a tankra. (:
Rossz tulajdonsága, hogy nem tudsz vele lassan menni. Kívánja a sebességet! Ja és nekem nem volt gond a gyári csutkakormánnyal több száz kilóméter után sem!
Jó tulajdonsága: megbízhatóság (ne sajnáld a pénzt a kötelező szervízre!) gyorsaság, nem ráz, nem üt, nem ránt, nem kopog, nem csörög (Vettem neki új vezérműláncot is, patron nem kellett).
Mire készen lett 3 hónap alatt addigra már nem akartam eladni. Baromi jó motor! Megbántam, hogy 2 év után eladtam. Még tuti lesz egy xx-em második motornak. Szerintem ezerszer jobb mint a hayabusa vagy a zx-12r (mentem mind kettővel), szebb is! Most 1.2-es bandit van, túl unalmas. Harley a cél. Meg még egy Superblackbird tuti mellé! (;
Hibalista
- Kormányvégsúly.. Szóval semmi.
Ide hordtam szervizbe
Székesfehérvár. Motorsprint.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 72000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | Sprint st 955i | Következő motorja? | Gsf 1200 s |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |