A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Cbr 1100 xx 1998 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A megbízható vadászgép

Szöveges ítélet

Csúszássérülten vettem 2022.januárban (bal oldala) de kipróbálható állapotban, üzletnek. Megcsinálom aztán eladom. '98-as gyártás, 2008-ig külföldi motor volt.

Röviden a motorról: Egy ízig-vérig gyorsvonat! Intercity! Mint ha madzagon húznák. A még karbis erősebb volt nekem. Első "gyors" köröm után úgy vigyorogtam, mint egy gyerek a karácsonyfa alatt. 300 km/h felett ment (valaki valamit biztos csinált vele), mert amúgy a gyári adat 300 alatt van. Nem hiában volt a világ leggyorsabb széria motorja.. Precíz, jól megtervezett és kivitelezett motor. Annó a japán mérnökök simán tudtak volna bele tenni még +40 lóerőt, csak a megbízhatóságra törekedtek valamint a tartósságra.

Szóval a sérült motort szétszedtem (csak kicsomagoltam) idomok műanyaghegesztve lettek szinte az összes, fényezés gyári színkóddal gyári matricákkal gyári csavarokkal (a gyári idomcsavarok baromi drágák voltak) gyertyák cseréje iridiumosokra, összes folyadék csere (motul 7100 a blokkba) új gyári generátorfedél mert az előző a csúszásnál ki is lyukadt, bontóban 45 ezer, új gyári meg tömítéssel 57 volt. Természetesen törekedtem mindenből a gyári Hondát venni. Na meg új did gold lánc meg lánckerekek, új pirelli diablo gumik, új yuasa akku, teleszkópszimeringek cseréje, szűrők cseréje, új egyedi ülés amit én terveztem. Azt hiszem ennyi. A motor egyszer állt meg alattam! Mikor az összerakásnál nem tettem vissza rendesen a benzincsövet a tankra. (:

Rossz tulajdonsága, hogy nem tudsz vele lassan menni. Kívánja a sebességet! Ja és nekem nem volt gond a gyári csutkakormánnyal több száz kilóméter után sem!

Jó tulajdonsága: megbízhatóság (ne sajnáld a pénzt a kötelező szervízre!) gyorsaság, nem ráz, nem üt, nem ránt, nem kopog, nem csörög (Vettem neki új vezérműláncot is, patron nem kellett).
Mire készen lett 3 hónap alatt addigra már nem akartam eladni. Baromi jó motor! Megbántam, hogy 2 év után eladtam. Még tuti lesz egy xx-em második motornak. Szerintem ezerszer jobb mint a hayabusa vagy a zx-12r (mentem mind kettővel), szebb is! Most 1.2-es bandit van, túl unalmas. Harley a cél. Meg még egy Superblackbird tuti mellé! (;

Hibalista

- Kormányvégsúly.. Szóval semmi.

Ide hordtam szervizbe

Székesfehérvár. Motorsprint.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 72000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Sprint st 955i Következő motorja? Gsf 1200 s
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.