A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cg 125 1998 (124)

Cg 125 1998 (124) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A megbízható, takarékos gép

Szöveges ítélet

A motort 2002 júliusában vettem 0 km-rel, első motornak tökéletesnek tűnt (A1-es jogsihoz). Bejáratás alatt 70-75 körül jártam vele, a fogyasztása kereken 2 literre jött ki (580 km-t mentem el az első tankkal).
- 1000 km-es szervíznél (gari miatt természetesen a szakszervízben) olajat cseréltek (Castrol R4-et tettem bele végig), olajszűrőt tisztítottak(öblítés), kb. ennyi volt.
Utána elkezdtem róni vele a km-eket, majd egyre jobban hajtani. 70ig egész jól gyorsult, utána kezdett elfogyni belőle az erő, bár nem szabad elfelejteni, hogy egy 10 lóerős motorról van szó. Utazója 85-90 km/h, végsebessége 110 km/h (egyenes úton, behasalva) volt. Fogyasztása beállt 2,5 literre, ennyire jött ki a 25000 km-es átlag is. A fékekről...hát észnél kellett lenni, mert inkább csak "nagy" lassításra voltak jók (elöl-hátul dob). Olajcserét 3000 km-ként írt elő a szervíz (8 dl ment bele), bár a könyvében 4000 km állt.
- 8000 km-nél lánc csere (5500 Ft)
- 9000 km-nél lengővilla persely és kipufogó csere (garanciában), mivel elkezdett zörögni bizonyos fordulatszámon
Leghosszabb utam 420 km volt egyhuzamban, kényelemből is jól vizsgázott. Az út alatti fogyasztása 90-nél 2,5 l/100km lett. Idő közben lassan kezdtem kinőni, keveseltem az utazó sebességet, ezért tettem rá egy 15-ös fogaskereket előre, amitől pár km/h-val jobb lett. Egy-egy nagyobb lejtőn sikerült elérni a 120 km/h-ás sebességet :-)))
- 16000 km-nél újra láncot kellett cserélni (5500 Ft)
- 18000 km-nél cseréltem le a hátsó gumit, Pirellit vettem helyette (20.000 Ft), ami fényévekkel jobb volt a gyárinál.
- 24000 km-nél lánc csere (úgy látszik 8000 km-ként muszáj)
3 év alatt több, mint 26000 km-t mentem vele. Összességében nagyon jó tanulómotor volt, szerettem. Nem lehetett vele száguldozni, de talán jobb is így, mert sikerült esés nélkül (bár sok meredek helyzetem volt) motorozni. A motort 2005. júliusában adtam el autóra váltás miatt. Most 2 év kihagyás után újra nyeregben vagyok, immár egy cbr 125-ön :-)))

Hibalista

- - lengővilla persely (garanciában)
- - kipufogó csere (garanciában)
- - 2 helyzetjelző izzó
- - 1 tompított izzó

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 26316
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.