2 az 1-ben
Szöveges ítélet
Nem tudok vele betelni, kezdeti félelmei alaptalanok voltak. Nagyon nem tudok semmi rosszat leírni róla, talán a városi fogyasztást, mert 0-5 °C-os hőmérsékleten a 8,5 l-t megette :(
2008. 03. 30.
Hála a jobbidőnek, egyre többet megyek vele túrázni. Így már meg sem közelíti a fent leírt fogyasztást, olyan 5,5-6,0 l körül van. (A legjobb ami eddig volt az 5,3 l, két személlyel csomagokkal).
A CBF600-hoz képest sportosabb üléshelyzetet még szoknom kell, de nem hiszem, hogy bármi problémát fog jelenteni (végül is ez egy sport-túra és nem nakedbike). Az ülés viszont széles, és nagyon kényelmes, utasnak is, vezetőnek is.:)
2008. 05. 20
Egy másik hozzászólásban olvastam, hogy egy lukat érzett a teljesítmény leadásban 5500-nál, ezt én is érzem, de egyáltalán nem zavaró. A motor pöccre indul, akár hidegen, akár melegen semmilyen ilyen jellegű problémám nem volt vele. Nagyon finom "műszer" az egész motor, váltója pontosan, könnyen működik, fékei is jók, finoman adagolhatóak. Az ABS is csak nagyon finoman avatkozik közbe, szinte észrevehetetlen. Fényszórói is remekek, a tompítottra sokan már szt hiszik, hogy távolsági. A szelepvezérlés váltás is nagyon jól működik, csak ha egészen lassan húzom át a határon, akkor érezhető egy pici megtorpanás, egyébként semmilyen probléma nincs ezzel sem.
2012. november
Elmúlt 5 éves. Kapott hideget-meleget, versenypályát-autópályát-országutat-sőt néha még földúton is mentem vele. Az össz benyomásom pozitív. Voltam vele 5000 km feletti túrán ott is megállta a helyét. Egyetlen probléma ami adódik az a súlya. Kis fogyókúrára foghatták volna a japán mérnökök (és szerintem a súlypontja is egy kicsit magasan van). Jól dobozolható, pakolható. Ha valaki szereti a hosszabb túrákat, de sportos motorra vágyik, annak ajánlani tudom. Viszont a V4-es blokknak meg van a maga karakterisztikája, egyénisége, ha valaki nem szereti, hogy nem olyan mint egy villanymotor (nem sima, egyenletes) az ne válassza. A változó szelepvezérlés miatt kettő az egyben motor. Alsó tartományban (6500 rpm alatt) egy jól nevelt túra gép, afelett pedig előjön a sportos énje.
Az étvágya: országút: 5-5,5 l/100 km, városi: kb. 7-7,5 l/100 km, sportosan (azaz megy mind a 16 szelep): 10 felett. Viszont egyik barátom kipróbálta és úgy jellemezte, hogy ilyenkor olyan mintha szívná befelé a fekete lyuk :)
Hibalista
- Két éves korában megadta magát a generátor, ezt garanciában cserélték. Ezen kívül csak a kopó alkatrészeket kellett cserélni.
Ide hordtam szervizbe
Honda Dream
Budapest, I. Attila út
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 68000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | CBF 600 S | Következő motorja? | Varadero / Transalp |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |