A legjobb darázs
Szöveges ítélet
A motornak én vagyok a második tulajdonosa. Több 2006-os hornetet is megnéztem mielőtt megvettem, ez volt a legolcsóbb és legszebb is a Hahu-n. Vágott slick volt rajta a vásárlásnál, módosított áttétel és egy nem street legal arrow dob. Ezt mind orvosoltam, normál gumi, új láncszett, és egy ideig visszakerült a gyári dob.
Több ~2e km-es túrán részt vettem, voltam vele pályán is, és a nagyvárosi fogalomban is ideális.
A fogyasztás nagyon tetszik, hosszú távon 4-4,5l-t eszik. Autópályán utassal ez simán a duplája, de ezt amúgy se erőltetem, nem izgalmas.
Nem tervezem eladni, nagyon hozzám nőtt a gép, új kalandok után nézünk a következő szezonban is.
Amit felhozhatok mint negatívum:
-a gyári dob irritálóan halk. Kapott egy csodálatos akrát, így már boldogság van
-a fék normál használat mellett ideális, de pályán a gyári fékcső nagyon felpuhult. Tavasszal kap egy fém fékcsövet,9-10 éves motornál ezt amúgy is érdemes már lecserélni (szerintem)
-szép/esztétikus kiegészítőket itthon nehéz találni, plexire hónapokig vadásztam az olasz ebay-en.
-nincs középállvány, utólag rendelhető horror áron. Jobban megéri egy hagyományos motoremlőre beruházni
Hibalista
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 33000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | R850R | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |