A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 250 2004 (249)

Cbf 250 2004 (249) 

Az ítélet értékelése
5,0(3 db)

A klassz klasszikus középosztálybeli

Szöveges ítélet

Az Innovám után eggyel nagyobb motort szerettem volna a klasszikusabb stílusból( csupasz, léghűtéses).
Nem bántam meg, hogy erre esett a választásom.
Már bejáratáskor kiakadt a szemem a fogyasztáson(2,8) illetve az ehhez tartozó hatótávolságon( 16 literes tank), mikor 500km-nél jelzett a tartalék. Még kocsiban is szuper az ilyen hatótávolság, motorban pedig még sosem hallottam ilyenről.
Az elején még zavart a váltáskor a oldaltámasz füle, a kicsit rezonáló blokk és a 3000 alatti fordulat alatti használhatatlanság. De hamar ráéreztem az ízére.
Városban tökéletes, országuton jó, autopályán nem használtam, de nem is oda való. A legjobban a 90-100 tempót szereti, ekkor az átlagnál van még a fogyasztása(3,5), de e fölött még a 4-et is tűllépheti, de pl. 70-nél el lehet érni vele a 2.8-3 literes fogyasztást is.
Sportos vezetési stílust nem szereti sem a blokk, sem a futómű, néha bekigyozott, beszitált és elbizonytalanodott a hajszáknál, de ez nem róható fel neki. A fékek jók, de két személynél már jobban kell markolni. Az első villa kicsit puha, de még így is passzol a motor karakterisztikájához.
Kényelme 1 óra mulva már csökken, de csak a keskeny űlés miatt, a kormány-űlés-lábtartó pozició a legjobb amivel valaha is találkoztam. Városban iszonyú jól lehet vele menni, magasan űlve átlátni a forgalmat, nagyon könnyen manőverezhető és a hasmagassága olyan nagy, hogy nincs olyan magas patka, amire nem lehet felmenni vele.
Végsebbessége alattam (105kg) 120-125km/h, ekkor már túl van a teljesítménycsúcsán és az egyhengeresek már nem szivesen pörögnek nagyon tovább.
A lég-olajhűtés nagyon jo, még a citadella találkozot nyáron is jól vészelte át, télen is könnyen indul, csak a szivatóval kell egy kicsit játszani.
Sajnos tisztitása egy rémálom, mint minden csupasz motornál, hiába tisztitottam már fogkefével is, sosem lett tökéletesen tiszta.
A világitásai kivállók, műszerfala modern, kidolgozása tipikus hondás- azaz tökéletes.
A váltója nagyon finom, kuplungja könnyen jár.
Kopóalkatrészeket sem ette, hanem csak csipegette( lehet hogy az én vezetési stílusom mellett), gumin is csak éppen csak volt kopásnyom. Tapadásuk közepes.

Sajnos a pénz kellett és el kellett adnom, de nagyon fáj a szivem érte.
Következő gazdája pár nappal az eladás után felhívott engem és teljesen oda volt érte.

Hibalista

- Az lcd kijelzőn az üzemanyagvisszajelző vagy kontakthiba vagy a mérőműszer volt a hibás, de még a szerelők sem tudták megtalálni, hibakeresés után lassan csak elmúlt.
- A levegő páratartalmára rozsdásodásnak indult pár csavar és felületes kezelt vasalkatrészek.
- Egyébként semmi.

Ide hordtam szervizbe

Ahol vettem: Honda Takober, a szervízvezető nagyon készséges, de azért ott kell itt is lenni a szervizeknél.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6800
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.