A kiscibber
Szöveges ítélet
Kezdő motorosként valami kicsi, kezes jószágot szerettem volna a garázsba tolni. Mivel a sportmotorokat szeretem, ezért esett a választás a Honda "kis" CBR-jére. Ez már az új, injektoros változat. Nagyon barátságos, könnyen kezelhető, tényleg, igazi tanulómotor. 100 km/h-ig egész jól gyorsul, végsebessége 143 km/h volt alattam, hátszéllel, kis lejtőn :-). Utazósebessége 110-120 km/h - de ez egy négyütemű 125-ös blokktól így is van rendjén. Elsősorban városi közlekedésre használom, arra nagyon bevált. Mindenki megnézi :-) - szerintem nagyon eltalálták ezt az új idomzatot. Tisztára mint ey 600RR. Fenntartási költségei minimálisak. Üléspozíciója kényelmes, hosszabb utakon sem megy szét az ember hátsója. Szélvédelme gyengus, de a motor méreteit tekintve elfogadható. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Lehr motor, Balatonföldvár. Karcos plexivel adták oda, amit én észre sem vettem, ők szóltak, hogy majd az első kötelező csere alkalmával cserélik - így is lett. Nagyon korrekt.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |