A kis csirkeszárny
Szöveges ítélet
Mint mindenki, én is simsonnal kezdtem, utána ez a motor következett a ranglétrán, mert egy kis fenntartási költségű paripát szerettem volna, ami tud legalább 90-el menni. Lényegében itt ki is fújt a dolog, mert 90-nél többet nem nagyon szereti, viszont annyival hosszabb utakra is simán el lehet menni, ráadásul úgy ~2 litert kajál. Városi használatban sosincs annyira magas fordulatszámon, így 1,7-1,8 literrel is elvan.
Kényelmi szempontból tökéletes, egyszer egy nap 12 órát mentem vele kisebb megszakításokkal (összesen max 3 óra) és csak ~5-6 óra után kezdtem érezni a hátsómat.
1 év nem sok tapasztalat, viszont ami feltűnt: injektoros, ezért hidegben is azonnal indul..legalábbis ezt mondták. Ez annyival módosul, hogy 5 C° alatt ha indítom, akkor beindul, de pár másodperc után le is áll, és akkor ha újraindítom, akkor már stabil marad. Gondolom az elektronika nem tud elég gyorsan átváltani a hőmérséklethez megfelelő beállításokra.
Nagyon szép hangja van egy 125-öshöz képest, az átlag ekkora motorokhoz viszonyítva mélyebb is a hangja.
Elektronikáról annyit, hogy az első és hátsó pilács generátorról megy, szóval szerintem lehetetlenség lemeríteni. Fékek, indexek passz. Féklámpa aksiról, indexek szerintem generátorról mennek, mert kell kis idő (feltöltési idő?), mire reagálnak.
Egyelőre ennyi, ha más történik, azt úgyis felírom ide.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Békéscsaba Motorsziget Honda Kissé drága, de hát Honda..
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6637 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | S51B | Következő motorja? | GS 500 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |