A kedvencem
Szöveges ítélet
Fenti osztályozásból látszik, hogy én szeretem a motort. Annyit tud, amennyit egy ilyen köbcentis 4T motornak tudnia kell. 120-130 körül tudja tartani az utazó sebességet, akár utassal is, de szerintem 100-110 között jobban érzi magát. Egyedül nagyon kényelmes, 500 km-es túrákat simán bírok rajta, bár magas embereknek hegyes szögben van a térde. Én bírom, öregeknek azért nem ajánlom :)
Két személlyel is lehet vele túrázni, bár 100 km után érdemes kicsit megállni pihenni. Azért ez nem túra motor, Honda szerint city bike. Ettől függetlenül egyedül a világ végére is elmennék vele.
Futóműve vállalható, bár utassal össze tudom koppantani a hátsó lengőt egy komolyabb úthibán. Kategóriájának megfelel, állítási lehetőség nincs.
Irányítani gondolattal lehet, annyira könnyű kis gép. Rágondolsz a kanyarra és már be is vetted. Fékei jól fognak, esőben is jól adagolhatóak. Elég fényt ad az éjszakai, városon kívüli közlekedéshez is.
Fogyasztása álom, városban 3,2 körül eszik.
Külseje nagyon tetszik, szép a térhálós váza.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Honda Karasna - korrekt szerviz, reális áron. Negatív: koszosan kaptam vissza a tiszta motort, ráadásul két napig tartott az 1000-es móka, mert első nap nem tudták beállítani a szelephézagot, mert egy spéci szerszám hiányzott.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Honda Dream - korrekt szerviz, reális áron.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | CG125 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |