A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Honda Cb500f 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A karakter nélküli kanyarvadász.

Szöveges ítélet

Egy 125-ös kínai motor után úgy döntöttem veszek egy nagy motort és túrázni fogok motorral.Igen ám,de jött a dilemma.A 600-650-esek használtan majdnem annyiba kerültek mint a CB500F újonnan, ezért lemondtam a plusz teljesítményről a megbízhatóság javára és vettem egy új CB500f-et ABS nélkül 2014-ben.
Először a 125-ös után még sok is volt a teljesítménye.Túrázni és motorozgatni,szerpentinezni a legális sebességhatárokon belül elég is volt,még autópályán is.130-ig elég jól gyorsul,utána már csak lassan,de azért még megy 150-ig.120-130-nál már eléggé fúj a szél rajta.
Felpakolva már érezni hogy kicsit gyengébb,utassal még nem próbáltam.
Már az elején feltűnt hogy kicsit unalmas a motor.Semmi karaktere nincs, de tudja amit kell.Lineáris teljesítmény-leadás 3000-es fordulattól,ez alatt már nem szeret menni.(mint általában az összes motor).
Gondolkodtam már rajta hogy eladom és veszek valami nagyobbat,hátha azzal több lesz a móka, de elsősorban nyugodt túrázásra használom,arra meg teljesen megfelel,bár nem túramotor.Hosszabb túrázáskor nem hajtom,így egyelőre elég a teljesítmény.A kényelme nem az igazi.Már 200 km. után fáraszt,de ki lehet bírni rajta a 4-500 km.-t is símán ha hozzászokik az ember.(mentem vele 720km.-t is,de az már emberkínzás).Persze lehet hogy egy magasabb embernek más lesz a véleménye,én a 165 centimmel elvagyok rajta.Ezért is nem cseréltem még le.Sok motororról nem ér le a lábam rendesen.
84 decibel van rajta megadva 4250-es fordulatnál,vagyis a gyári kipufogódobbal nagyon halk volt.Kellett rá vennem egy Mivv dobot hogy legalább a gyalogosok és a biciklisek meghalljanak.
A fogyasztása szuper,3.6-4.2 nálam,használattól függ.
A gyári Dunlop D222 gumik semmit nem érnek,idő előtt lecseréltem Bridgestone T30 Evo-ra.Ég és föld a különbség.
Összességében elégedett vagyok a motorral.Megbízható,nagyon jól kanyarodik,jó vele menni a hegyi,kanyargós utakon de előzni csak előrelátóan lehet vele a korlátozott teljesítmény miatt.Emiatt főleg kezdőknek vagy újrakezdő,nyugodt motorosoknak ajánlom,nem fog megijeszteni senkit a teljesítményével.

Hibalista

- Egyelőre még semmi nem romlott el rajta de egy esés után a tartály melletti külső plexit cserélni kell ami 150 euró lesz és a kormány is cserélve volt, ami 60 euró volt(Barracuda).

Ide hordtam szervizbe

Csak karbantartás volt eddig,olajcsere, hűtővíz,fékolaj cseréje amit magam csinálok.A teleszkópolajat egy ismerős cserélte.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2014
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Yuki CSR125, kínai motor és robogók. Következő motorja? Még nem döntöttem el.
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.