A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vf 1000r 1984 (998)

Vf 1000r 1984 (998) 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

A jövő múltja.

Szöveges ítélet

Megbízható, igénytelen vas. 1985-ben gyártott túrasport gép. Meghálálja a Repsol 10-40 -es olajat, a Castroltól jobban csattog a sebváltó. A többi olajat pedig el kell felejteni. Lásd mobil, valvoline stb. Gagyik. Japán belpiacos gép, minden gyári rajta, ami a blokkban van. Egyszer leszereltem a két oldalsó deknit, hogy megnézzem a vezműláncot. A dekniken nem volt tömítés. Persze olajcsöppenés semmi. 23 év után. Ez az anyag és a megmunkálás, ami elvárható. Sokfelé olvastam hülyeségeket, hogy nem jó a vezérlése (vezérműtengely anyaghibák,stb.) Ezek csak antimarketing kijelentések főleg a gagyi konkurrenciától, akik még ma sem tudnak megfelelő minőségű V4-es motorokat gyártani. 1985-ben a 85 kW telj. a legjobbak között volt, ma kicsit kevés, bár a mai gyártású autók még mindig csak targoncák ezen motor menetteljesítménye mellett.
Éppen múlt héten műszakiztattam. Sajnos felemelték a vizsgadíjat 10 rongyra, és a rend kedvéért várnom is kellett rá egy órát (gondolom a papírmunkák miatt) . Egyszóval kitűnő műszaki állapotban van. Sajnos minden évben lezabál egy garnitúra gumit, bár tavaly kettőt kellett vennem hátra. a fogyasztása, mivel karbis kicsit sok. Autópályán 200 felett megeszi a 10 l-t. is. Kezdőknek nem javaslom, újrakezdőknek viszont optimális. Nagy súlya és kimagaslóan jó szélvédelme miatt nagyon stabil. Az egyetlen kifogásom a túl puha hátsó csillapítás, ami csak két fokozatban állítható. A 220-at pillanatok alatt eléri, felette már kicsit gondolkodik.

Hibalista

- jobb hátsó henger vízcső gumitömítés

Ide hordtam szervizbe

Inkább hagyjuk.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1985
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 51000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.