A jövő múltja.
Szöveges ítélet
Megbízható, igénytelen vas. 1985-ben gyártott túrasport gép. Meghálálja a Repsol 10-40 -es olajat, a Castroltól jobban csattog a sebváltó. A többi olajat pedig el kell felejteni. Lásd mobil, valvoline stb. Gagyik. Japán belpiacos gép, minden gyári rajta, ami a blokkban van. Egyszer leszereltem a két oldalsó deknit, hogy megnézzem a vezműláncot. A dekniken nem volt tömítés. Persze olajcsöppenés semmi. 23 év után. Ez az anyag és a megmunkálás, ami elvárható. Sokfelé olvastam hülyeségeket, hogy nem jó a vezérlése (vezérműtengely anyaghibák,stb.) Ezek csak antimarketing kijelentések főleg a gagyi konkurrenciától, akik még ma sem tudnak megfelelő minőségű V4-es motorokat gyártani. 1985-ben a 85 kW telj. a legjobbak között volt, ma kicsit kevés, bár a mai gyártású autók még mindig csak targoncák ezen motor menetteljesítménye mellett.
Éppen múlt héten műszakiztattam. Sajnos felemelték a vizsgadíjat 10 rongyra, és a rend kedvéért várnom is kellett rá egy órát (gondolom a papírmunkák miatt) . Egyszóval kitűnő műszaki állapotban van. Sajnos minden évben lezabál egy garnitúra gumit, bár tavaly kettőt kellett vennem hátra. a fogyasztása, mivel karbis kicsit sok. Autópályán 200 felett megeszi a 10 l-t. is. Kezdőknek nem javaslom, újrakezdőknek viszont optimális. Nagy súlya és kimagaslóan jó szélvédelme miatt nagyon stabil. Az egyetlen kifogásom a túl puha hátsó csillapítás, ami csak két fokozatban állítható. A 220-at pillanatok alatt eléri, felette már kicsit gondolkodik.
Hibalista
- jobb hátsó henger vízcső gumitömítés
Ide hordtam szervizbe
Inkább hagyjuk.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 51000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |