A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Wave 110i (109 cm3)

Wave 110i (109 cm3) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A jó munkás ember

Szöveges ítélet

Történt, hogy elhatároztam az autós munkába járást lecserélem motorosra. Olyan közlekedési eszközt kerestem, amivel nagy megbízhatósággal el tudok jutni A-ból B-be, a lehetőségekhez képest a forgalom többi résztvevőjével azonos dinamikával. Használt motorom volt már néhány, de úgy döntöttem most újat veszek. A robogózástól mai napig borsódzik a hátam, az üléshelyzet, a többségében apró kerekek, egyáltalán az automata váltó elveszik mindazt, amit a motorozásban szeretek. Robogó szóba se jöhetett.

Lett viszont egy 0 kilóméteres Honda Wave –em. A világ távol keleti fele, amely ezen típus legkülönbözőbb változataival jár csak nem tévedhet. Ami fotók, megoldások a neten keringenek, súrolják a józan ész határait. Szóval ha arrafelé ennyire jól szolgál, nálam némi törődéssel egész sokáig elmehet.
Külsőre olyan amilyen. Egyenlőre karcmentes, csillog-villog. Bár a legtöbb avatatlan lerobogózza szerencsétlent én mindenkinek készségesen rámutatok a különbségekre és végeredményben közel azt az élményt adja amit vártam.
Kellemesen kanyarodik, 60-70-ig dinamikusan gyorsítható, vacakabb úton is stabil marad. A rugózása az én 75 kg-hoz kicsit kemény. A 80-90-es utazó sebességre még 2 személlyel is alkalmas és ekkor a rugózási komfort is sokkal jobb. Némi emelkedőn van, hogy 60-ig lassul, de hát a 8 ló ennyit tesz lehetővé. A hátsó dobfék inkább csak lassításra alkalmas. Az első tárcsafék már nagyságrendekkel jobb, de van, hogy 2 személlyel kevésnek tűnik. A váltó hidegen kicsit nehezebben jár, ha bemelegedett már sokkal akadásmentesebb. Kellett pár hét a visszaváltások finomítására a kézi kuplung hiányában, de mostanra megkedveltem a körváltót. A szélvédelme példás, a lábszárakról, térdről eldobja a szelet, ugyanúgy, ahogy a fejidom kialakítása a kormánycsutkákról. Ennek többször láttam nagy előnyét esős időben. Hamarabb csurog az ülésről az ember alá az eső, mint hogy átnedvesedjen a lábszára. Hát igen, az egyetlen dolog, amivel nem tudok megbarátkozni az az ülés. Előre lejt, mint a robogós ülések, cserébe a lábtartóról nem úgy tartja magát az ember, mint robogón. Garantált a lassú, de folyamatos előre csúszás. Az ülés tömése kemény, így jól is jön a folyamatos helyezkedés. Fogyasztása a befecskendezőnek köszönhetően 2-2,1l körül alakul, ami esetemben 1 heti gondtalan munkába járást tesz lehetővé a csurig töltött 3,7l-es tankkal. Érdekesség, hogy kisebb túrák alkalmával, 2 személlyel 1,9l-nél nagyobb fogyasztást nem sikerült produkálnom. Erre még keresem a választ.

Eddig túl vagyok a kötelező 1000km-es és a 4000km-es szervizen. Egyenlőre minden rendben.

Közlekedési eszköznek főleg egyenes terepen közel tökéletes, őrültködni meg úgysem ilyet vesz az ember.

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2012
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (0) Vezetett km 4200
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? CX500c Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.