A jó komornyik
Szöveges ítélet
35 évesen néhány év quadozás után jutott eszembe, hogy talán a két kerék sem lehet rossz. Ráadásul szétesett a túrabrigád. Vettem egy Aprilia pegaso strada-t, ezzel el is gázoltak (jó moci volt a városban). Új motor kellet szinte azonnal. Nem akartam állatot, de jól használhatót a mindennapokra is alkalmas mindenest kerestem. Honda vagy Bmw (tudtam ezek akár 100e km után is működnek), ez volt a két alternatíva. A pénz döntött és lett a Transalp. Bordó maradt csak év végére ABS-esből. December 31.-én délelőtt vettem át 4 fok napsütés, egyértelmű volt a bejáratás. Jó volt, egyből mintha nekem tervezték volna, azt hiszem ezt hívják úgy "in the bike" . Kiszolgált, imádtam soha semmi baja nem volt, egész évben használtam a városban. Néhány túra alkalmával szívták a vérem, hogy a közel 2 méteremmel kicsi az a motor. Akkor a bogár már mozgott a fülben. Hirtelen gyengének éreztem ha a feleségem és csomagok mögöttem voltak a túrákon. Különben tényleg gyenge 2 embernek és csomagoknak, ilyenkor simán nyelte a 7-8 litert. A kezelése gyerekjáték volt a több mint 200 kg ellenére. Egy BMW F 800 GS-be áldoztam bele végül. A Honda ABS-e etalon a mai napig. Jó szívvel gondolok a Transalpra, de ma már kevés lenne az erő, nem is beszélve a hiányzó 6. fokozatról.
Hibalista
- Kiszívta a nap a fekete műanyagelemeket. Gariban cserélték.
Ide hordtam szervizbe
Honda Dream
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | 650 Pegaso Strada | Következő motorja? | F800GS |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |