A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vf 1000r 1984 (998)

Vf 1000r 1984 (998) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Honda V4-esek nagyija!

Szöveges ítélet

2003-ban vettem ezt a példányt, korához képest jó állapotban. A V4-es 1000-es motor egyedi nyomatékkal és teljesítménnyel ajándékoz meg. Nem is értem, miért nem csinálnak több ilyen elrendezésű motort. Nyílván az új 180 lóerős ezreseket nem tudod legyorsulni, de 2500-től gyönyörűen egyenletesen húz végig. Én inkább túrázásra használom. A végáttételt megváltoztattam és így 6000-et pörög 160-nál, ami nagyon kényelmes motorozást tesz lehetővé, gyorsabban meg nem is kell menni. A gyári plexi nem ad nagy szélvédelmet, le kell húzni magad a plexi mögé, végül is csak egy superbike.

A motor azért nem terjedt el annó, mert vezérműtengely problémái voltak. Az enyémnek még nem szedettem le a szelepfedelét, hogy megnézzük a himbák állapotát, de nem hallok szelepzajokat és remélem nem is fogok egy ideig.

Különlegessége, hogy nem vezérműlánc, hanem fogaskerek kötik össze a főtengelyt a vezérműtengelyekkel és ez olyan szép villanymotor hangon szól, amit persze csak közelről lehet hallani, mert elnyomja a kipufogó.

Hangja egyedi: V4-es motor, 360-es főtengely, 4-1 kipufogó egy sebring véggel utánozhatatlan és a mai bringák között is szokatlan, egyedi hangot kölcsönöz a gépnek, ami nekem nagyon bejön, és más bringások is megdicsérték. Ami hiányzik, az az új VFR futómű és DCBS ABS fékrendszer.

Összegezve nekem megérte, de sajnos nincs lehetőségem sokat menni. Nagyon jó nyomatékos gép, ami a kora ellenére alul és felül is jól húz, mellesleg jól néz ki :)

Hibalista

- Pár hetes pihenés után nehezen indul, viszont a meleg motor pöccre beindul.

Ide hordtam szervizbe

Takober - drága a rezsi óradíj, de nagyon értenek a régebbi típusokhoz is.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1987
Kényelem (6) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 52000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.