A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 1100 Xx Super Blackbird 1999 (1137)

Cbr 1100 Xx Super Blackbird 1999 (1137) 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

A feleségem ragaszkodik hozzá... :)

Szöveges ítélet

2001-ben vettem kb. 1 evesen. A Hayabusa volt a masik jelolt, de a komfort es a mukodes finomsaga alapjan a Honda lett a befuto. A busa egy nagyon szorakoztato motor, de az altalanos futaskulturaja alapjan nalam masodik lett. Az XX-szet altalaban a "villanymotor" jelzovel illetik, ami mind a hangjara, mint a teljesitmeny-leadasara igaz.
A rigora egy kellemesen tuningolt GSF1200-rol ultem at, igy a teljesitmenye nem volt sokkolo. A legjobban az tetszik benne, hogy - kozhely jon - egy rendkivul civilizalt csomagba suriti ossze a nagy teljesitmenyt, turaalkalmassagot es elkepeszto megbizhatosagot. Lassan az olajszint ellenorzeseirol is leszoktam, mivel a 12000 km-es csereperiodusok alatt sosem volt merheto olajfogyasztas. Kenyelem OK. Kicsit nyujtozkodos az ulespozicio, de az ules kenyelmes es a labat sem kell a nyakadba huzni (180cm). Ket szemellyel tarthato a 180-as utazo is. Elofordult, hogy az asszony elaludt mogottem az autopalyan. Egyedul 3 dobozzal (Givi WingRack + 3 x 46 l-es koffer) 200 folott is meglepoen stresszmentes az utazas.
Azert van negativum is. Nem tetszik az EFI hangolasa. Motorfekuzembol ranyitva a tuzet eleg csunyat rant, akarmilyen finoman tekerem. A Gep nehez, mint a sar, de ez menet kozben igazabol nem zavaro. Agressziv kanyarvetelnel leer az oldalidom, a jobb oldalon pedig a gyujtocso is. A vezermulanc 4000-es fordulat korul zizgett. Kenyes vagyok a mechanikai zajokra, ezert rendeltem egy uj feszitot (az ujabb modellet), amiben erosebb rugo van. A Honda hivatalosan sosem ismerte el a hibat, de azert csendben megvaltoztatta az alkatreszt. Az uj feszitovel azota is tokeletes.
Amit kapott: Acumen fokozatkijelzo, hogy ne kapcsoljak 7.-et, Givi dobozok, Bagster, MRA double-bubble, 4300 K-s HID-atalakito ("xenonlampa"), K&N. Egy jobb lanc kozel 20000-et bir, elso gumi 8-12, hatso 5-8 ekm. Hungaroringen egy 4 menetes palyanap alatt 1 garnitura fekbetet + gumit es 12l benzint evett. Korido 2.07 volt a regi celegyenessel. A pofonoslada feszegetesevel lehetett volna faragni, de en mar oreg vagyok az ilyen dolgokhoz. :)
Valoszinuleg egyike azon keves motoroknak, aminek eladasat megbannam, igy inkabb nem valok meg tole... :)

Hibalista

- Kormanycsapagy - csere kupgorgosre. Vezermulanc-feszito - csere az ujabb modellere.

Ide hordtam szervizbe

Sajat magam szervizelem

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.