A feleségem ragaszkodik hozzá... :)
Szöveges ítélet
2001-ben vettem kb. 1 evesen. A Hayabusa volt a masik jelolt, de a komfort es a mukodes finomsaga alapjan a Honda lett a befuto. A busa egy nagyon szorakoztato motor, de az altalanos futaskulturaja alapjan nalam masodik lett. Az XX-szet altalaban a "villanymotor" jelzovel illetik, ami mind a hangjara, mint a teljesitmeny-leadasara igaz.
A rigora egy kellemesen tuningolt GSF1200-rol ultem at, igy a teljesitmenye nem volt sokkolo. A legjobban az tetszik benne, hogy - kozhely jon - egy rendkivul civilizalt csomagba suriti ossze a nagy teljesitmenyt, turaalkalmassagot es elkepeszto megbizhatosagot. Lassan az olajszint ellenorzeseirol is leszoktam, mivel a 12000 km-es csereperiodusok alatt sosem volt merheto olajfogyasztas. Kenyelem OK. Kicsit nyujtozkodos az ulespozicio, de az ules kenyelmes es a labat sem kell a nyakadba huzni (180cm). Ket szemellyel tarthato a 180-as utazo is. Elofordult, hogy az asszony elaludt mogottem az autopalyan. Egyedul 3 dobozzal (Givi WingRack + 3 x 46 l-es koffer) 200 folott is meglepoen stresszmentes az utazas.
Azert van negativum is. Nem tetszik az EFI hangolasa. Motorfekuzembol ranyitva a tuzet eleg csunyat rant, akarmilyen finoman tekerem. A Gep nehez, mint a sar, de ez menet kozben igazabol nem zavaro. Agressziv kanyarvetelnel leer az oldalidom, a jobb oldalon pedig a gyujtocso is. A vezermulanc 4000-es fordulat korul zizgett. Kenyes vagyok a mechanikai zajokra, ezert rendeltem egy uj feszitot (az ujabb modellet), amiben erosebb rugo van. A Honda hivatalosan sosem ismerte el a hibat, de azert csendben megvaltoztatta az alkatreszt. Az uj feszitovel azota is tokeletes.
Amit kapott: Acumen fokozatkijelzo, hogy ne kapcsoljak 7.-et, Givi dobozok, Bagster, MRA double-bubble, 4300 K-s HID-atalakito ("xenonlampa"), K&N. Egy jobb lanc kozel 20000-et bir, elso gumi 8-12, hatso 5-8 ekm. Hungaroringen egy 4 menetes palyanap alatt 1 garnitura fekbetet + gumit es 12l benzint evett. Korido 2.07 volt a regi celegyenessel. A pofonoslada feszegetesevel lehetett volna faragni, de en mar oreg vagyok az ilyen dolgokhoz. :)
Valoszinuleg egyike azon keves motoroknak, aminek eladasat megbannam, igy inkabb nem valok meg tole... :)
Hibalista
- Kormanycsapagy - csere kupgorgosre. Vezermulanc-feszito - csere az ujabb modellere.
Ide hordtam szervizbe
Sajat magam szervizelem
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 9000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |