A dübörgő
Szöveges ítélet
Hirtelen felindulásból vettem, itthoni kereskedésből,elég lelakott állapotban, és aránylag drágán, de a szerelem mint tudjuk vakká tesz, és a clubmann nem volt eladó, és nekem rögtön motor kellett,és ez az egyetlen volt az országban eladó.
Szinte új gumik voltak rajta,amikkel képtelenség volt vele egyenesen menni, a német klub tanácsára miután már megcsináltam egy teljes futóműgenerált vettem rá bridgestone bt45 gumikat és ez maga lett a mennyország!
Martinnal csináltattam rá egy 2-1 nyitott rendszert,jobban hül, lejjebb ment az olajhőmérséklet, és eszméletlen lett a hangja.
Mivel kb 10 év kihagyás után kezdtem megint motorozni, először benne maradt a 27 lovas veztengely, csak amikor gallyra ment, tettem bele a 44-eset. Most 199970-nél járunk, kezd füstölni és kormol rendesen, ezért a télen aktuális egy generál, de ezen nem csodálkozom.
Az alkatrész olcsó, mivel az xl és domi cuccok jók bele szinte mindenből van bontott is.Éppen ezért kap most 650-es hengert és főtengelyt, meg egy olajhűtőt, és nagyobb olajtartályt, mert a gyári 2l olajat én nagyon kevésnek tartom. 20W-50-et kap mert a vékonyabb olajakat megzabálja, ezzel elmegy 4000-ret de csak ásványival, és háklis a cserére mert utána 500km alatt megiszik majdnem 1 literrel.
Az első fék sovány volt és tavaly kapott egy cx500e első villát dupla tárcsával.
A motor annyira bevált hogy a fiamnak is ezt vettünk.
Még mindíg imádom a klasszikus formáját, és a hangját.
Igaz 4-500 km után finoman megfogni semmit nem tudok, mert azért 500ccm és 1 henger az ráz rendesen. A télen veszek egy K100-ast de ez az öreglány megmarad, mert az éves biztosítása 2500ft és a súlyadó is nevetséges.
Hibalista
- Kopóalkatrészeken kívül csak a vezérműtengely törött el, de ez állítólag típusbetegség. A németországi felújítás során szakszerűtlenül, ill sehogy nem javították a hengerfej középső siklócsapágyát, és megszakították az összes deckli leszorító csavar menetét.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam.Illetve egyszer volt a "haver szerelőnél" a kezdetek kezdetén, nem kért sokat, csak azt nem csinálta meg amit kértem.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 124000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | 250 | Következő motorja? | K100 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |