A drágaságom!
Szöveges ítélet
Szóval!
Hosszas keresgélés után találtam meg, először Bandit-ot akartam venni, de néztem én mindent, aminek csak két kereke volt és belefért a keretbe.. Aztán ráültem mindkettőre, és már nem is volt kérdés. Győzött a minőség és kidolgozottság. No meg szerintem szép is, bár a bandit sem csúnya. Bár az új ezzel az egérmozival, hát.......
A teljesítménye tényleg nem egy rakéta, ahogy itt többen is leírták már, de ha nem akarsz gyorsulási bajnok lenni, akkor tökéletes. Még két személlyel is. A futóműt nem szeretném minősíteni, mert nem értek hozzá, a lényeg, hogy én biztonságban érzem magam rajta, és még egyszer sem koppant le. (Se így, se úgy!)
Sokat járok Ausztriába (naná hogy az utak minősége meg milyensége miatt!) túrázni, nem egyszer mentem már 400 Km-t is utassal, de még mindig mi voltunk a legfittebbek a csapatból mikor leszálltunk. Kaptam a szalonba hozzá egy 45L-es dobozt, kaptam tesómtól egy tanktáskát, így elég sok cuccot el tudok pakolni.
Összességében nagyon jó választás volt, párom is imádja. Egyenlőre nem tervezem a cseréjét, még koránt sem tudok annyit mint a ő.(Mármint a motor) Ha előbb utóbb mégis, akkor az 1000 lesz a cél, mert szeretnék négytávolságú túrákra elmenni a "benzintyúk"-kal együtt.
Update 10 év és 34ekm után
Továbbra sincs semmi hiba csak az én szerencsétlenségem miatt egy lámpa javítás, mert eltörtem az izzó rögzítését. Mivel a gyári csere csak kompletten lehetséges, így magam orvosoltam a hibát. Na és persze bekerültem az "eddig még nem esett" motorosok közül a "már legalább egyszer esettek" közé. Ezt álló helyzetben sikerült elkövetni. Szerencsére a bukócső és a doboztartó felfogott mindent, így csak egy fék kar bánta, de még a fényezés sem sérült meg.
A motort nem, de a benzintyúkot lecseréltem. A mostani nem akar felülni, így egyedül élvezem minden kilométerét. Sok túrát megjártam már, szinte csak erre használom. Magyarország, Svájc, Ausztria, Olaszország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország. Terveztem a nagyobbra cserét, de nincs értelme. Új kora óta nálam, ismerem, megbízható, és egy személynek elegendő a teljesítménye. Ja és persze még mindig nagyon tetszik és szeretem.
Kapott egy bukócsövet, GPS tartót, szivargyújtó csatlakozót, így még komfortosabb. A kötelező cseréket és karbantartásokat pedig szigorúan elvégzem vagy végeztetem rajta.
Remélem a következő néhány év is ilyen hibátlanul múlik majd.
Továbbra is csak ajánlani tudom bárkinek!
Hibalista
- Közel 10 év után az én hibámból a fényszóró izzójának tartóját eltörtem egy rossz ( most kellett először) izzócsere alkalmával. Házilag orvosoltam, mert a gyári csak komplett lámpával együtt cserélhető kb 100eFt-ért.
- Kopók rendszeresen cserélve. Olaj, teleszkóp olaj, fékolaj, betétek, láncszett, gumik,...stb. Ezeken kívül semmi.
- Kötelező átvizsgálások beállítások elvégeztetve. Szelepek,..stb.
- Összességében SEMMI csak hajtani kellet, cserélni a kopókat és betartani a periódusokat. Rettentő megbízható.
Ide hordtam szervizbe
Honda Salamon Sopron. Jók, megbízhatóak voltak, de a garancia után a költségek miatt egy magán szerelőhöz mentem. Ugyanúgy mindent elvégez, és nem kerül annyiba. Szervizkönyvemet vezeti.(korábban Honda márkaszervizben dolgozott)
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Magán szerelő, jó és megbízható, rugalmas, segítőkész.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 34000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | Még nem tudom. Majd az élet hozza. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |