A döntési mátrix maximuma
Szöveges ítélet
Egy ötvenes német hölgyé volt, aki a férjével(VFR) együtt túrázgatott a motorral szerte Európában. Az eladás oka a következő: vettek a mamának egy oldalkocsis Moto Guzzit, hogy a kiskutyájukat is magukkal tudják vinni Ibizára legközelebb... Az idős női sofőr miatt gondoltam, hogy nem végállásban használták a gázkart, és nem volt sok egykerekezés, egyik keréken sem. Na, de térjünk vissza a motorra. Teljes felszereltséggel rendelkezik: plexi, markolatfűtés, 12V-os kivezetés, bukócső, doboztartó híd (Hepco&Becker), fém fékcsövek(Lucas), láncolajzó(ScottOiler), Hondás digitális óra, kaptam még hozzá egy CB500-as könyvet és egy hátsó gumit, mivel a mostanin a lukat betömték, vmint az összes szervízelés listáját. Ezért kellett 1350€-t perkálnom, a végső összeg 520k magyar valutánál állt meg vmint egy hónap hatósághoz járás is szükségeltett, amiért a képen látható állapotú motorkerékpárt kaptam meg. Köszönhetően a Hepco hídnak nekem is ilyen dobozokat kellett vennem, ami 125000 Ft-ot kóstált, ezért cserébe van kb. 132l 3 részre osztott bucitopológiájú szabad térfogatom. Valószínűleg egyszer eshettek vele mivel a jobb idom nem eredeti színű , de ez csak a levétele után derült ki. Az index búrák is repedtek voltak. A motor hangja hibátlan, az említett lánccsapkodásra hajlamos, de ezt meg lehet szokni. Minden fordulatszám tartományban lehet vele menni, és a két fő háromdoboz sem adja fel a leckét. Akinek hiányzik a tüzelőanyagszintjelző és a fokozatjelző az gondoljon bele, hogy eggyel kevesebb dolog tud tönkremenni az amúgy is egyszerű motoron. A fogyasztás a max terhelésnél 150-nél megy fel csak 5.5-re. Az akksi még gyári(11 éves), és bírja. Vmit tudhatnak ezek a japók a heverom Casiójában sem volt ugyanennyi ideje elem cserélve... Ennyi pénzből ez hozható ki szerintem maximumként, szal mindenképpen megérte.
Hibalista
- Elszakadt (elért) a gyári szerelőtasak rögzítő gumi a nyereg alatt. Indexbúrákat cserélni kellett (5k HUF/db).
Ide hordtam szervizbe
Magam csináltam a hűtőfolyadék, olaj és szűrő cseréket. Nem nagy gond. Az előző női tulaj alacsony volt, ezért a hátsó lengéscsillapítók rövidebbek voltak, ezt is minden gond nélkül lehetett cserélni. Az oldaltámaszhosszabbítást még lustaságból nem csináltam meg.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 37000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |