A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 500 1998 (499)

Cb 500 1998 (499) 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

A döntési mátrix maximuma

Szöveges ítélet

Egy ötvenes német hölgyé volt, aki a férjével(VFR) együtt túrázgatott a motorral szerte Európában. Az eladás oka a következő: vettek a mamának egy oldalkocsis Moto Guzzit, hogy a kiskutyájukat is magukkal tudják vinni Ibizára legközelebb... Az idős női sofőr miatt gondoltam, hogy nem végállásban használták a gázkart, és nem volt sok egykerekezés, egyik keréken sem. Na, de térjünk vissza a motorra. Teljes felszereltséggel rendelkezik: plexi, markolatfűtés, 12V-os kivezetés, bukócső, doboztartó híd (Hepco&Becker), fém fékcsövek(Lucas), láncolajzó(ScottOiler), Hondás digitális óra, kaptam még hozzá egy CB500-as könyvet és egy hátsó gumit, mivel a mostanin a lukat betömték, vmint az összes szervízelés listáját. Ezért kellett 1350€-t perkálnom, a végső összeg 520k magyar valutánál állt meg vmint egy hónap hatósághoz járás is szükségeltett, amiért a képen látható állapotú motorkerékpárt kaptam meg. Köszönhetően a Hepco hídnak nekem is ilyen dobozokat kellett vennem, ami 125000 Ft-ot kóstált, ezért cserébe van kb. 132l 3 részre osztott bucitopológiájú szabad térfogatom. Valószínűleg egyszer eshettek vele mivel a jobb idom nem eredeti színű , de ez csak a levétele után derült ki. Az index búrák is repedtek voltak. A motor hangja hibátlan, az említett lánccsapkodásra hajlamos, de ezt meg lehet szokni. Minden fordulatszám tartományban lehet vele menni, és a két fő háromdoboz sem adja fel a leckét. Akinek hiányzik a tüzelőanyagszintjelző és a fokozatjelző az gondoljon bele, hogy eggyel kevesebb dolog tud tönkremenni az amúgy is egyszerű motoron. A fogyasztás a max terhelésnél 150-nél megy fel csak 5.5-re. Az akksi még gyári(11 éves), és bírja. Vmit tudhatnak ezek a japók a heverom Casiójában sem volt ugyanennyi ideje elem cserélve... Ennyi pénzből ez hozható ki szerintem maximumként, szal mindenképpen megérte.

Hibalista

- Elszakadt (elért) a gyári szerelőtasak rögzítő gumi a nyereg alatt. Indexbúrákat cserélni kellett (5k HUF/db).

Ide hordtam szervizbe

Magam csináltam a hűtőfolyadék, olaj és szűrő cseréket. Nem nagy gond. Az előző női tulaj alacsony volt, ezért a hátsó lengéscsillapítók rövidebbek voltak, ezt is minden gond nélkül lehetett cserélni. Az oldaltámaszhosszabbítást még lustaságból nem csináltam meg.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 37000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.