A darázs
Szöveges ítélet
2005 év végén már nagyon hiányzott a Bandit. Ha a nyáron nem mentem volna 2000 Km-t egy tesztmotorral, talán eddig sem húztam volna. Azt tudtam nem akarom úgy lezárni a motoros pályafutásom, hogy nincs egy saját ezres sportmotorom.
A 954-esek voltak kiszemelve, de vagy leharcoltak voltak, vagy drágák. Ez a sárga egy gyöngyszem volt. Karcmentes idomzattal, Akrapovic kipufogóval, kevés kilométerrel. messze ár alatt. Egy bibi volt csak, nem titkolták, pályamotor volt, adnak hozzá 2 idomszettet, WP rugós tagot, nagy hűtőt, szivócsonkokat és még ezer apróságot, pl agyament kiosztású lánckerekeket, forditott váltót stb....
Karácsonyra került haza. A blokkja nem kicsit volt megpiszkálva. Sajnos üzemórásat csináltak belőle, de nem kaptam használati útmutatót. A második szezonra könyökölt ki a hajtókar. Bontóból hoztam hozzá másik blokkot, azzal megy a mai napig. (az új gazdája néha bejelentkezik, milyen fékbetét volt benne, mert olyat szeretne, ilyenek)
A tuning,nem csak a blokkra terjedt ki, minden , de tényleg minden súlyfelesleg kidobálva (azokat is megkaptam) Egyszer vizsgára visszatettem mindent, de fülre hangos volt egy zárt teremben. A következő vizsgára az Akrával mentem :)
A CBR929RR az egyik legkönnyebb Fireblade. A komplett titán kipufogó, önmagában vagy 8-10 kg-ot jelentett, de ebből az exup szelep, motorral, bowdenekkel, a beáramló levegőnél a szabályozás, mágneskapcsolóval ki volt dobva. A kartelgáz visszavezetés is érdekes volt. A lényeg rátoltuk a mérlegre 162kg (igaz eléggé kongot a tank)
Könnyű volt, így az a száznegyven-százötven lóerő (én nem mérettem) teljesen elégnek bizonyult.
Jártunk többször Szlovákoknál, Ausztriában, megjártam vele több ringet. Egyhuzamban 1000 km volt a legtöbb, ki lehetett bírni.
De mint minden nagy vas, ez is zabálta a gumikat, az olajat, a szűrőket, a benzint. 7.5 -et írtam fogyasztásra. Persze le lehetett vinni kevesebbre is, de volt, hogy egy tank (18 liter) nem volt elég 100km-re a ringen. Bejött a teljesítményadó is, eladtam.
Egy rövid videó róla:
http://www.youtube.com/watch?v=Uk8knMMlKoQ
Hibalista
- A pályán kicsit túlvállaltam, ezért csúszott kettőt az Euroringen. Nagy része megoldódott bontóból. A generátor csatlakozója típushiba, elektronikával foglalkozom megoldottam. Talán az egykerekezések miatt cseréltem telószimeringet. (ennyit megért :) )
- A plexi is típushibás, megolvasztotta a műszerfalat. Kapott fekete plexit, a műszerfal meg kék világítást :)
Ide hordtam szervizbe
Ezt a motoromat már nem bíztam senkire, nagyon patent volt amikor elkelt.
Persze az igazsághoz hozzátartozik, van egy elég jól felszerelt műhely, és a cimborám (954) autó mérnők. Ja a fényezést szakemberre bíztam,a zakó után.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Nem írom le a nevét, lehet csak rossz napja volt. Elkezdett kopogni, irány a szerelő. Azt mondta valami vackot tankoltam, húzassam meg. Így tettem. A hajtókar kikönyökölt. Nem ő a hibás, de vakbélre sem hashajtót adunk :)
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | GSF1200s fejidomos, olajos Bandíit | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.9/10) |