A család kedvence
Szöveges ítélet
A motort 2009 nyarán vettem újonnan.A kötelező szervizeken kívül,semmi baja nem volt.6000km-enként vittem szervizbe.24000km-nél volt nagy szervíz,itt cserélték:olaj, olaj szűrő,légszűrő,összes folyadék.24000km-nél gumi csere.Olyan típust vettem rá,mint amivel kijött a gyárból:Micheli Pilot Road 1.Utána újra 6000km-enként olaj csere.48000km-nél újabb nagy szervíz,és ismét gumi csere.A fékbetétek 50000km-ert bírtak,elöl-hátul.A lánc 52000km-nél lett cserélve.Első-hátsó láncfogaskerék,lánc.A gumik után ez volt a legnagyobb kiadás./48000ft./A gumik párban 55000ft ./Az idén lesz hat éves a motor,de még az eredeti akksi is bírja.Bejártam vele a környező országokat,és Magyarországot keresztbe-hosszába.Soha egy rossz pöffenete nem volt!Amíg ilyen megbízható lesz,biztosan megtartom!A fogyasztása csukló függő.Ki lehet hozni 4,5 literből,de tud 7 liter is enni!A Rába ringen,nagyon fogyott belőle a benzin,igaz a mutató is kiment a számláló végére./220/Én nagyon megvagyok elégedve vele!
Hibalista
- A kötelező cseréken kívül,semmi!
Ide hordtam szervizbe
Lakamotó,Tapolca
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | Cbf 125 | Következő motorja? | CBF1000 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |