A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

XL 1000 V C-ABS Varadero Tour 2004 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A bernathegyi

Szöveges ítélet

Nemetorszagbol hozattam, nehany nap internetes keresgeles utan lecsaptam ra. 2008-as evjaratukent volt meghirdetve, azota megtanultam hogy az E.Z. (Erstzulassung) a forgalomba helyezest jelenti. Ez van, a figyelmetlenseg penzbe kerul.
Turakivitel, C-ABS fekrendszerel (az Isten aldja meg, akinek eszebe jutott ezt motorra szerelni!), gyari, szinre fujt dobozokkal, kozepallvannyal, kezvedokkel, turaszelvedovel. A kormanyfutest utolag szereltek ra, elkepesztoen igenytelenul. Nalam egy bukocso kerult ra, ezen kivul csak a kotelezo cserekre koltottem.
2004-2008 kozott egy kereskedesben arvalkodott, utana egy "vilagjaro kozepvezeto" tulajdonaba kerult, jelentos arkedvezmennyel. 4 ev alatt sikerult 12850 km-t motorozni az uriembernek... :) Persze ez a futasteljesitmeny akar atlagos is lehetne, de a ezt a motort nem varosi cirkalasra terveztek.
Azota majdnem 8000-et mentem vele es nem bantam meg a dontesem. Volt ugyan nehany bosszanto aprosag (lasd hibalista), de semmi komoly.
Bar mindenki a csendessegerol aradozik, nekem a hatotvenes DL utan kisse zajosnak tunik okelme. Kenyelemben, rugalmassagban es megjelenesben viszont olyan elorelepes volt, mint mondjuk egy 1.6-os kompaktbol atulni egy tulmotorizalt kozepkategorias autoba.
Nekem a sulyaval nem volt kulonosebb problemam, igaz viszont, hogy irodakukac letemre amolyan henteslegeny tipus vagyok, majd ket meter es boven 100 kilo felett.
Annak ajanlom, aki szeret hosszu turakat letudni. Varosi lotas-futasra, hulyegyerek motorozasra mas kategoriaban kell keresgelni. Ha viszont csomaggal mennenk valahova, netan eletunk parja is velunk tartana, akkor ennel jobb gepet keresve sem talalunk.

Hibalista

- 1. kipufogo bilincs meglazult
- 2. baloldali kormanymarkolat korbeforog
- 3. utolag felszerelt kormanyfutes nem mukodik
-
-

Ide hordtam szervizbe

sajat magam

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 12850
Megbízhatóság (7) Vezetett km 7900
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? DL 650 V-Strom Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.