A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 600 S 2004 (599)

Cbf 600 S 2004 (599) 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

A barátságos 600-as

Szöveges ítélet

Olyan motort szerettem volna, ami 100 lóerő alatti és nem egy rövid motorosélet kezdetét jelenti.
A várakozásaim beváltak. Az "A21" kategóriában ideális kezdő és tanulómotornak tartom.
Nem akar felágaskodni, ha hirtelen adsz gázt, nem csúszik meg visszaváltásnál, szóval minden esetleges hibádat kiküszöböli. Nem fogsz esni vele ahogy elhagytad a szalont. Nagyon felhasználóbarát. (Igaz az R1-es is csak annyira megy amennyire a jobb kezeddel tekered a gázkart.)
A motor negyon strapabíró, igaz ez nyílván a vezetési stílustól is függ. Még mindig az eredeti lánc és gumik vannak rajta. Igaz a gumikat cserélni kell a szezon előtt, mert elkopott. (Főleg a közepe, pedig kanyarban sem tolom.)
A motor jól gyorsul, jól megy. A vége 210 körül van. Az egyémen a gyári helyett már túraplexi van, de 160 körül már így is jó a szél. Igaz az eső viszont nem esik. nem szoktam nagyon hajtani. Közúton átlag 110-120. Ez elég. Előzni nagyon könnyű.
A váltója nagyon jó. Könnyen kapcsolható kuplunggal, vagy anélkül is. Egyetlen hátránya, hogy nehéz. Főleg tolni, de hát nem azért vesz motort az ember, hogy tologassa.
Szépségben nem vetekszik a Yamahákkal, de jól néz ki.
Az ülése hosszú távon is kényelmes. Nem kell 120-al menni, hogy megtámasszon a szél és ne fájjon a csuklód.
A világítása éjjel is jó. Jobb lenne itt is, ha a tompított is világítana mindkét lámpatestben a láthatóság miatt. Nappal reflektorral sokszor villognak az autósok, így nem szoktam használni. Így viszont már párszor kijöttek elém balesetveszélyes helyzetet teremtve, főleg lakott területen belül.
A motor megbízható, Indul télen-nyáron. Igaz a "szivatója" elég rossz helyen van. A kormányon jobb lenne.
Ha kezdő vagy újrakezdő vagy szerintem nincs jobb választás.

Hibalista

- Semmi.
- Illetve fellökték egy parkolóban és cserélni kellett a túradobozt és a kipufogót, de hát ez nem a motor hibája.

Ide hordtam szervizbe

Megamotors Pécs
Szervizdíjak:
1000-es: 9200 Ft (2005)
6000-es: 9200 Ft (2005)
12000-es: 22150 FT(2006)
18000-es:15000 Ft (2007)
24000-es: 40140 Ft (2008)

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.