A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Cbf 250 2004 (249) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A 250-es Csibe

Szöveges ítélet

Harmadik motorként van jelenleg a családban, eleinte munkába járásra használtam, napi 100 km ingázás, a fővároson keresztül. Jelenleg - kevés kivételtől eltekintve - csak városon belüli rohangálásra alkalmazom. Valóban nem ez a típus a Honda zászlóshajója, sok helyen látszik a költségmegtakarításra való törekvés és a Hondától nem megszokott minőségű műszaki megoldások. Az 1 hengeres kis (kapálógép) blokkjától csodát nem kell várni, 20 LE-s, kényelmes utazó sebessége 80-90 km/h, persze megy többet is, de ahhoz már kicsit többet kell nyüstölni. A váltója véleményem szerint lehetne egy kicsit hosszabb áttételű, itt főleg az 5. és 6. fokozatra gondolok. 100 km/h-nál már picivel 7000-nél is többet foroga főtengely, közben GPS szerint 92-vel hasítasz. Sajnos lánckerékből sincs rá nagy választék, így azon a vonalon se lehet módosítani a gyárihoz képest. Az első teleszkópokat puhának találtam, így a gyári 10W-s helyett 15W-s villaolajat kaptak (már második alkalommal), így nem bólint akkorát fékezéskor és kigyorsításkor sem. Kanyarokban stabil a motor, könnyen lehet döntögetni, meglepetést is lehet vele okozni a kanyarban nagyobb motorral szenvedő "egyeneshuszárkodóknak".
A fékek szerintem megfelelően vannak méretezve, előre kell egy normális minőségű organikus betét és le van tudva évekre. Negatívumnak szokták megemlíteni a hátsó dobféket, megfelelő karbantartás és beállítás esetén remekül lassítja a hátsót, ha komolyabban rálépsz a pedálra, akkor meg úgyis blokkol.
Gumiból érdemes rá minőségibb darabokat választani, gyakran úgysem kell cserélni, előbb fog elöregedni a gumi, mint elkopni.
A levegő-olajos technológiából adódóan olajfogyasztással számolni kell. Mivel kis köbcentis, forgatni kell és ha forgatod, fogyni is fog az olaj, 1000 km-enként 2-3 decit el lehet könyvelni.
Üzemanyag fogyasztás: 80 km/h körül városon kívül 2,6-2,8 liter, vegyes használat során a 3-3,2 liter jellemző rá.
Összességében elmondható, hogy bár nem lehet olyan olcsón hozzájutni, kezdő motornak, városban és elővárosban rohangálós járműnek hibátlan, a fenntartási költségek minimálisak.

Hibalista

- Vezetékkötegből 1-1 vezeték megtört, a hibás rész kicserélve, ez a hiba már kétszer is jelentkezett.
- Teleszkópszár alsó gyűrűit cseréltem, mert már sérült volt rajta a grafitos réteg.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 26000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 31000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.