A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

VFR 1200 X Crosstourer 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

Szöveges ítélet

Amit imádok:
- lehengerlő (és sajnos gumifaló) motorteljesítmény alul-felül, hangja is gyönyörű, szinte semmi vibráció
- a teljes kézikapcsolást is lehetővé tevő duplakuplungos automata váltó hihetetlen kényelmes és finom, nagyban könnyiti a motorozást és növeli a motorozási élményt (bár egyesek lenézik)
- dönthetőség, kanyarstabilitás, kezesség kiemelkedő, mintha egy 100 kilóval könnyebb szupermotón motorozna az ember,
- közuti túrázáshoz bombabiztos és elegendó tartalékkal (rugóúttal) rendelkező futómű, 3 táskával és utassal is (ez az első motorom, amelyiken nem fogok futómű tuningot végrehajtani, sőt még a gyári beállitásokon sem kellett változtatnom)
- kényelmes ülés és üléspozició (napi 800-900 km-t is mentem vele)
- nagyon harapós, strapabíró integrált fékek
- finom gázreakciók,
- átgondolt, kézreeső és kifogástalanul működő kezelőszervek


Ami lehetne jobb:
- fogyasztás 5,5-7.5 l/100km között van, az átlag 6,5 l/100km. 1 literrel lehetne kevesebb.
- terepen a futómű ráz
- motor alulról nem védett
- a 4 millió körüli ár ellenére fontos túrafelszereltségek hiányoznak: középállvány, dugalj GPS-nek, markolatfűtés, állítható túraplexi
- kombinált féknél a BMW 1200GS megoldását jobban szeretem (kézfék fékez elöl-hátul, lábfék csak hátul, a Hondánál ez pont fordítva van)
- szélvédelem még a feláras gyári túraplexivel is csak közepes, 185 centi felettiek számára
- lámpák fényereje csak közepes

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Honda márkaszervíz Budapest

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 19500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Tiger 1050i Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.