285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány
Szöveges ítélet
Amit imádok:
- lehengerlő (és sajnos gumifaló) motorteljesítmény alul-felül, hangja is gyönyörű, szinte semmi vibráció
- a teljes kézikapcsolást is lehetővé tevő duplakuplungos automata váltó hihetetlen kényelmes és finom, nagyban könnyiti a motorozást és növeli a motorozási élményt (bár egyesek lenézik)
- dönthetőség, kanyarstabilitás, kezesség kiemelkedő, mintha egy 100 kilóval könnyebb szupermotón motorozna az ember,
- közuti túrázáshoz bombabiztos és elegendó tartalékkal (rugóúttal) rendelkező futómű, 3 táskával és utassal is (ez az első motorom, amelyiken nem fogok futómű tuningot végrehajtani, sőt még a gyári beállitásokon sem kellett változtatnom)
- kényelmes ülés és üléspozició (napi 800-900 km-t is mentem vele)
- nagyon harapós, strapabíró integrált fékek
- finom gázreakciók,
- átgondolt, kézreeső és kifogástalanul működő kezelőszervek
Ami lehetne jobb:
- fogyasztás 5,5-7.5 l/100km között van, az átlag 6,5 l/100km. 1 literrel lehetne kevesebb.
- terepen a futómű ráz
- motor alulról nem védett
- a 4 millió körüli ár ellenére fontos túrafelszereltségek hiányoznak: középállvány, dugalj GPS-nek, markolatfűtés, állítható túraplexi
- kombinált féknél a BMW 1200GS megoldását jobban szeretem (kézfék fékez elöl-hátul, lábfék csak hátul, a Hondánál ez pont fordítva van)
- szélvédelem még a feláras gyári túraplexivel is csak közepes, 185 centi felettiek számára
- lámpák fényereje csak közepes
Hibalista
-
Ide hordtam szervizbe
Honda márkaszervíz Budapest
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 19500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | Tiger 1050i | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |