A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 750f 1990 (750)

Vfr 750f 1990 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

100 lóerős paripa :-)

Szöveges ítélet

Ergonómiailag tökéletes - nekem. Mintha eggyé válnál a motorral. Nem tudod hol kezdődik a gép, és hol végződik az ember. Az úttartása és a kanyarokban a fekvése egy igazi sport-túra motorhoz méltó. Dolgozni (a városban) is ezzel járok. Könnyű írányítani, nagyon kezes tud lenni, ha valaki tud bánni vele. 3000-től nyomatékból húz, és 6-7 ezernél meg "rátesz még egy lapáttal". Vezérműje fogaskerekes : gyakorlatilag örök életű.

up-date: 2008.09.19.:
A motorban már több mint 100 ezer kilóméter van (ebből én mentem vele kb 60 ezret) 2007. augusztusban csúnyán összetört, emiatt az egész eleje újra lett építve (konzol, lámpa, fejidom,plexi) e-bayen szereztem be a lámpát a fejidomot meg kézzel barkácsolta össze egy autószerelő haverom. A művelet elég jól sikerült, messziről senki nem mondja meg, hogy valami gond volt a motorral. Egyszóval megy tovább megállíthatatlanul. A bukás előtt felkerült rá egy Metzeller roadtech Z6 garnitúra. Nagyon szuper gumi. hidegben-melegben, esőben, forró aszfalton, tökéletes választás. Nem kopik annyira, viszont még eléggé tapad. Euroringen lábtartóig lehet vele dönteni a mocit. Most éppen árulom (mert egy 750-es gixert szeretnék ezután kipróbálni) de ha nem megy el, akkor se szomorkodom. Addig megyek vele, amig valaki el nem viszi (árában) még így 4-év és 60 ezer kilóméter után is tud örömet okozni. A csere oka is pusztán az, hogy a teljesítményét kimotoroztam. picivel többre vágyok. A vfr 800 túl drága (és annyival nem nagyobb a tejesítménye, a CBF 1000 meg még drágább. Stílusra kb olyasmi - és még a teljesítménye se sokkal jobb...) tehát marad egy 750-es gixer. könnyebb és jobban megy. Ha azt kinövöm, lehet hogy megint egy viffert veszek. Mert ezt nem igen lehet megunni.De az is lehet, hogy utána egy 1000-es gép jön...majd egyszer. Közútra már ez is több mint elég.
Ár/teljesítmény aránya verhetetlen...

Hibalista

- feszültség szabályzó
- (nem volt hozzá láncfeszítő kulcsom - de szervízben ingyen megcsinálták : Honda Takobert)

Ide hordtam szervizbe

Bp. Jáhn Ferenc u.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Bori Attila

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1991
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 54000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.