100 lóerős paripa :-)
Szöveges ítélet
Ergonómiailag tökéletes - nekem. Mintha eggyé válnál a motorral. Nem tudod hol kezdődik a gép, és hol végződik az ember. Az úttartása és a kanyarokban a fekvése egy igazi sport-túra motorhoz méltó. Dolgozni (a városban) is ezzel járok. Könnyű írányítani, nagyon kezes tud lenni, ha valaki tud bánni vele. 3000-től nyomatékból húz, és 6-7 ezernél meg "rátesz még egy lapáttal". Vezérműje fogaskerekes : gyakorlatilag örök életű.
up-date: 2008.09.19.:
A motorban már több mint 100 ezer kilóméter van (ebből én mentem vele kb 60 ezret) 2007. augusztusban csúnyán összetört, emiatt az egész eleje újra lett építve (konzol, lámpa, fejidom,plexi) e-bayen szereztem be a lámpát a fejidomot meg kézzel barkácsolta össze egy autószerelő haverom. A művelet elég jól sikerült, messziről senki nem mondja meg, hogy valami gond volt a motorral. Egyszóval megy tovább megállíthatatlanul. A bukás előtt felkerült rá egy Metzeller roadtech Z6 garnitúra. Nagyon szuper gumi. hidegben-melegben, esőben, forró aszfalton, tökéletes választás. Nem kopik annyira, viszont még eléggé tapad. Euroringen lábtartóig lehet vele dönteni a mocit. Most éppen árulom (mert egy 750-es gixert szeretnék ezután kipróbálni) de ha nem megy el, akkor se szomorkodom. Addig megyek vele, amig valaki el nem viszi (árában) még így 4-év és 60 ezer kilóméter után is tud örömet okozni. A csere oka is pusztán az, hogy a teljesítményét kimotoroztam. picivel többre vágyok. A vfr 800 túl drága (és annyival nem nagyobb a tejesítménye, a CBF 1000 meg még drágább. Stílusra kb olyasmi - és még a teljesítménye se sokkal jobb...) tehát marad egy 750-es gixer. könnyebb és jobban megy. Ha azt kinövöm, lehet hogy megint egy viffert veszek. Mert ezt nem igen lehet megunni.De az is lehet, hogy utána egy 1000-es gép jön...majd egyszer. Közútra már ez is több mint elég.
Ár/teljesítmény aránya verhetetlen...
Hibalista
- feszültség szabályzó
- (nem volt hozzá láncfeszítő kulcsom - de szervízben ingyen megcsinálták : Honda Takobert)
Ide hordtam szervizbe
Bp. Jáhn Ferenc u.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Bori Attila
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 54000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |