Shut up and ride!
Szöveges ítélet
Nagyon nehéz ítéletet írni a motoromról...tőlem nem hallotok majd olyat,hogy sz.r mert ráz(az a dolga),nyomja a s.ggem(az a dolga),kényelmetlen(az a dolga),hisz ez az ÉN motorom,olyan,mint én,együtt alkotunk egy egészet...szóval:
USA modell,7400 km-el érkezett,azonnal ment a 8ezres szervízre,ahol teljes átvizsgálást és computer diagnosztikát kapott.Az eredmény:a kívülről csont gyárinak kinéző motor elég komoly belső izmosításon esett át még odakint,melynek költségeit,ha nekem kellett volna állnom,örökké nyögném:)
Miután az alapvető átalakításokon(a kapható legmagasabb kormány,az elképzelhető legminimalistább nyereg,sárga földig való ültetés) sikeresen átesett,már kezdett olyan nehezen motorozható lenni,mint a gyak.full merev régi IZS(rulez!)-em...épp ezért a gyári állapotról nem is írok semmit,hisz kit érdekel,nem is emlékszem arra a pár napra...a motorom kényelmetlen,lefúj(na) róla a szél(ha hagynám!),más nem is nagyon tud vele menni rendesen,dehát ez az ÉN motorom,ugye.Sajnos/szerencsére injektoros a vas,sajnos mert a régi megoldásokat kedvelem és szerencsére,mert tuningolt létére keményen használva sem eszik 6,5 l-nél többet.Menettulajdonságok: az 5.00x16-os old school gumit keményen visíttatja 20-30-akárhány méteren keresztül a 3 collos hátsó felnin minden indulásnál,együtt tud gyorsulni egy V-Rod-dal,a vége magaskormánnyal (bemérve) majdnem eléri a 200-at.Gumit,fékbetétet,olajakat,szűrőket,gyertyát fogyaszt,nem horror áron,hibajelenséget soha nem produkált,természetesen sehol nem folyik belőle az olaj.
Jelenleg átépítés alatt áll,ha kész teszek fel képeket.
Pár gondolat a végére: Aki csak azért vett HD-t,mert "harli",az meg is érdemli...aki kényelmet,pakolhatóságot és hasonló fogyasztói f.sságokat vár el tőle,az vegyen japánt,az való neki(bár egy Road King is kiválóan tudja ezeket)...a HD a nagyfiúk játéka,nem a gyerekeké,ezt sose felejtse senki...nekem a motorom nagyon sokat jelent,ne értsétek félre,ritkán zokogok a tankra dőlve(bár már előfordult),inkább úgy értem,hogy nem gépnek tekintem,hanem a lényem egy részének,amit már 25 évesen megtaláltam nagy-nagy szerencsémre(igaz,érte a lényem más részeit kellett feláldozni,de megérte).Sosem lesz eladó és sosem lesz teljesen kész...lehet hogy 20 év múlva már csak néhány csavar lesz benne eredeti,de eladni akkor sem fogom.
Horsepower!
Chopper
Iron Horses MC Hungary
Hangaround
Hibalista
- Természetesen semmi...
Ide hordtam szervizbe
HD Budapest,Rudi barátom:
Gyors,pontos,lelkiismeretes,szakértő,stb.,stb.
8 és 16ezres szervízen járt Nála a vas,mindenki pozitívan állt hozzánk,a szürkeimportos vas szervízkönyvet kapott...kösz srácok!
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Brutal Force,Isti presim:
U.az,mint fentebb,a szervízkönyv kivételével:)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 7400 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |