A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Harley-Davidson » Softail Standard 2000 (1448)

Softail Standard 2000 (1448) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem kell a neve.

Szöveges ítélet

A bringát három éve vettem, Amerikából jött. Rögtön egy átalakítás, mert csak úgy számolták be az Intrudert ha a H.D. ára felett még ráköltök valamennyit extrákra. Úgy voltam vele hogy végül olyan lesz a gép, amilyet akarok és jól kiszálltam az Intruderből. Az első nyár a rengeteg bosszankodás, az útszéli szerelések éve volt. Mindig gyári alkatrészek hibásodtak meg, nem azok amiket extrában cseréltem. A benzinszűrő átengedi a koszt, eldugult a karbicsek. Van egy jól bevált szűrő típusom, nem papír, nem fémrács, hanem valami bronz öntvény, mindig segít. Nagy melegben a karbi tartó műanyag konzol meg lágyul, mikor néha visszalő a gép, a karbi leesik!! Semmi nem tartja csak ez a műanyag selejt. Nincs felfogatva a szívó csonkra, ott csak egy gumi gyűrű van. Még jó hogy lehet kapni ezt az alkatrészt acélból, mióta kicseréltem nincs gond. Tönkrement a generátor ill. alternátor. Szerencse hogy meleg motornál be tudom tolni egyedül, mert még mindig az út mellett állnék.
Ezek a hibák nevetségesek egy olyan motornál ami kétszer drágább az Intrudernél, közben az Intruderem négy évig még csak le sem fulladt.
A második nyártól a bringa össze állt, most már egy kiforrott egyedi és testre szabott gép lett. Olyan amilyet akartam, saját magam örömére. Sehol nincs ráírva az a név hogy Harley-Davidson. Nekem maga a vas kell. Teljesen lejáratták a nevet a "Vedd meg a H.D.-t megveszed a szabadságod" és ehhez hasonló reklám maszlagokkal. Volt korábban egy Kawa motoros AME Chopperem kb. 15 évvel ezelőtt. A gép totál egyedi volt, az Országban akkor az egyetlen darab. Amikor a hegyekben motoroztam az "érzés" ugyan az volt. Az értékelésben gyári állapotot értékeltem, természetesen az átalakítás után minden sokkal jobb lett. Azt hogy megérte-e az árát, egy igen-nem válaszban nem lehet eldönteni. Sajnos a gép ára 50%-ban magát a gépet, míg 50%-ban az agymosó reklámok segítségével mesterségesen felsrófolt árat tartalmazza. Akkor is ezt a motort vettem volna meg ha a világon senki sem ismeri ezt a márkát és így a felébe kerül. Akkor nyugodt szívvel írhattam volna igent.

Hibalista

- Benzinszűrő, karbitartó, generátor, féktárcsa.

Ide hordtam szervizbe

Giga Machine. Ha télen kevesebb a munkájuk vállalnak szervizelést is. Télen egy átnézés nyáron nincs gond. Vér Profik.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Harley-Davidson

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.