Különvélemény
Szöveges ítélet
Első futómű: kicsit alulméretezett, túl gyenge rugók, töredezett aszfalton rázós, nem Magyarisztán útjaira való.
Első fék: meglepően jól használható (régebbi évjáratokéhoz viszonyítva) az egyoldali tárcsa miatt elcsavarja a kormánykifliket egymáshoz képest . . .
Motor: nem szereti a túl alacsony fordulatszámot, 6000 km után kezdett el csendesedni mechanikusan, injektor miatt nagyon alacsony fogyasztás.
Váltó: határozott, pontosan működik, kicsit furcsa fokozatkiosztással.
Hátsó futómű: túl feszes rugók, hiába tekertem "lágyra" elég fapados maradt.
Hátsó fék: érzéketlen, de hatásos.
Gumik: száraz úton jó, esőben életveszély!!!
Legendák ide vagy oda, összességében egyben van a cucc, meglepően jól motorozható, nem lehet összehasonlítani a Japán műanyagokkal semmilyen téren . . .
Igazi vas, igazi motor, most már megértem a fanatikus Harley rajongókat.
Alkatrész beszerzése az USA-ból, sokszor a Magyarisztáni ár fele alatt megvan a cucc, posta, vám, áfa fizetés után is.
Az elmúlt 29 év alatt sok motort kipróbáltam, a nagy V2-es Harley remek, de drága játék.
Végül: semmilyen "márka" klubhoz nem tartozom, a felesleges, magamutogatós találkozók nem hatnak meg . . .
Hibalista
- Garanciális, még semmi hiba . . .
Ide hordtam szervizbe
Harley Győr, garancia miatt. (1600km)
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Monster-Customs, mást nem engedek a motorom közelébe. :D
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | CBR 900 RR | Következő motorja? | összekalapálunk valamit egy másik HD blokk köré . . . |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |