A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Harley-Davidson

FLHT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete mozdony

Szöveges ítélet

A legjobb túramotor, ha nem sietsz olyan nagyon. Kényelmes üléspozíció többnapos menetre, nekem napi 1000 km után még nem volt semmi bajom. Az enyémet leültettem elöl-hátul, mert rövid a lábam, valamint az ülést is mélyebbre szabattam. Két személlyel is komfortos, még gyengébb úton is. Amit nem szeret: 140 feletti tempót, ilyenkor elkezd szitálni. Túlterhelést, ilyenkor kóvályog, zörög a huppanókon.
Legnagyobb hátránya, hogy városi használatra gyakorlatilag alkalmatlan. Alig fér el az autók között, leamortizálják a kátyúk, aránytalanul gyorsan használódik el rajta minden ilyenkor.
Annyi pakkolási hely van rajta, hogy sosem sikerült teljesen cuppra raknom. A dobozok valóban vízhatlanok. A térdvédő sz@rt sem ér, mert pont a térdem és a bokám ázott mögötte, ezért le is szereltem. A plexit lecseréltem kicsi fekete deflektorra, így kisebb mögötte a turbulencia, viszont még nem zavart a szél.
Az átalakítási lehetőségek száma végtelen. Az enyém karburátoros modell volt, ami hasznosnak bizonyult, azok a következők: Kupplung-könnyítő, automata primerlánc-feszítő, K&N mosható légszűrő, Thunderslide teflon-tolattyú kit, gyári nyitott cső, a legszebb hang a világon, mint egy szikrákat okádó, rázkódó, bányányi szenet húzó dízelmozdony.
Nagyon jó a mechanikus tempomat, autópályán simán beállítod a gázt és hátsó ülésről élvezed a tájat.
Évente kétszer olajcsere, egyszer hátsógumicsere, kétévente elsőgumi. Én csak gyárit használtam, ahhoz 32-ért tudtam hozzájutni (vékony fehér csíkos)
Csak azért adtam el, illetve cseréltem vissza Sportsterre, mert nem tehetem meg, hogy csak túrázásra tartok motort. Olcsón jutottam hozzá, olcsón adtam el, remélem, hogy belefutok még egy ilyen jó példányba, ha már lehetőségem lesz rá.

Hibalista

- Kipufogódob rögzítő gumituskó, 1000Ft - Háttámla szilentblokk, 3000Ft - Kipufogó könyök eltörött, hegesztés, 15000Ft - Rádióban valami elszabadult, hibakeresés, 0 Ft - Talpdeszka szilentblokk elöregedett, nem cseréltem - hátsó doboz zár öntvény eltörött, 7000 Ft - Váltó állításra szorult, 5000Ft

Ide hordtam szervizbe

Harley-Davidson Budapest, Fajszi Rudi

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Harley-Davidson Győr, Bajzáth Peti

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 123000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Sportster 1200 R Következő motorja? XL 1200 N
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Harley-Davidson

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.