Fekete Mohikán - Milwaukeeből
Szöveges ítélet
Megvettem. Életem első "hárlija". Előző motorom egy GSX1400 as harci elefánt volt. Nevetni fogtok, túl tökéletes, lelketlen harci robot. Mindenki - többek között a Ducatis cimborám - jött ezzel. Gondoltam, belemagyarázza a papíron vitathatatlanul rosszabb vételbe ezt a lélek dolgot. Szóval az 1400-assal kicsit túlvállaltam magam. Nem szerettem volna vesedonor lenni a saját hülyeségem miatt, meg nem is igazán élveztem a motorozást vele. Főleg a kanyaroktól féltem, mert ott szuperszarok voltunk együtt... Azután kezdett el érlelődni bennem a váltás gondolata. Láttam a cimborám v2 - es csodamasináját, ördögi hangját, így választásom kizárólag a V2 - es hengerelrendeződésű motorbiciklikre korlátozódott. Saját szűkös látókörömben két gyártó helyezkedett el : A HD, illetve a Ducati. A ducatik tetszenek, de valami nyugisabbra vágytam. Egyértelművé vált számora a Harley. Hallottam róla hideget-meleget, az ostoba sztereotípiáktól a szakmaiaknak tűnő pocskondiázásokig, általában olyanoktól, akik még nem is nagyon ismernek olyanokat, akiknek ilyen motorjuk van. Érdeklődés szintel felhívtam a budapesti HD-t, vicces "883 Sportster motorbiciklit vásárolnék" éles helyrerántás "Mi motorkerékpárnak hívjuk!" Természetesen azonnal befeszültem. Telefon tovább, a nyíregyházi kereskedés hirdetésében láttam egy használt motort, fel is hívtam Mikit (később Miksa bátyja), hogy érdekelne a motor, hitelre, gyorsan. Mondta, hogy új motort fogok venni, mégpedig egy 883 "kissporit" ez már injektoros (*), és új, és Low, (ültetett), és fekete :) Mondtam, miért nem az 1200 - ast? Mert az 1M Ft-tal drágább, a 883 átalakítása pedig olyan 200.000Ft. Üh. Nagyjából alig egy hét alatt utaztam is le a motoromért vonattal.. Komoly kedvezményekkel, családias, ésszerű kiszolgálással maximálisan a legjobb motorvásárlás élményem! Kicsit sörözgettünk még este, és olyan fél kilenckor nekivágtam a nagy Magyar valónak. Fél 12 - kor útbaejtettem szüleim házát, kis pihenés gyanánt, mikor is csörög a telefonom.. Mondom ki az ilyen későn? Miksa bátyja, hogy minden rendben, hazaértem - e, stb. No Comment. És valahogy az egész nem olyan marketing - szagú, hanem természetes. Na.
Másnap gyerünk motorozni. Hihetetlenül lehet vele kanyarodni, a lábtartókkal körzőzök mindenhol. Két személlyel kicsit vékony a motor, főleg bejáratósan, de jó.
Seggemet rázza, de az is jó.
Rájöttem, a japánok a túlzott precízségük miatt nem tudnak olyan gépeket gyártani, amiknek u.n. lelkük van. Picit morog, nyiszog, kilazul pár csavar, meghúzom, szóval igényli a törődést mert ÉL!
Félreértés ne essék soha nem néznék le más márkákat, főleg nem márkákon keresztül motorostársaimat. Hálás vagyok, hogy sokféle motorkerékpár létezik, így mindenki kiválaszthatja a magának legjobban megfelelőt. És sokból válogattam, és most úgy érzem, megtaláltam a hozzám illőt.
A bunkó "herlis" sztereotípiákat pedig kikérem magamnak. Én továbbra is integetek a csúzlisnak, robogósnak, mindenkinek. (miért ne tenném??)
Hibalista
- -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 600 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |