Városi kismotor
Szöveges ítélet
Ez nekem egy második motor, egy FJR mellett, az ui. nem igazán városi-munkábajárós darab. Erre a célra a Gilera igazán megfelelő, nagyon jól gyorsul, 90-ig nagyon erős, onnan még eljut velem 115-ig, de ott ki is fullad. Iszonyú kemény a futóműve, minden kátyú felüt a gerincemig - de épp emiatt a kanyarokban nagyon stabilan viselkedik. Nem igazán kényelmes (na jó, egy FJR-hez képest), éppen ezért kb. 30km amit egy fenékkel be lehet vállalni vele. Városban rohangálni kiváló, nagy a "hasmagassága" - padkáról föl-le lazán lehet menni, elég nagy a kereke is. No meg persze gyönyörű.
Mindent összevetve egy jó motor, ami nem túl kényelmes és nem túl praktikus, viszont annál élvezetesebb hasítani vele. Olasz, tehát a megbízhatóság annyira nem erőssége, lásd hibák - mégis szeretem.
Hibalista
- Az ülés alatti minimális csomagtér zárja eddig 2x romlott el - nem lehetett bezárni. Elveszett az oldalsztendert tartó csavar, így majdnem az oldalsztender is. A tank néha nem kap levegőt, ezért a motor leáll (nem tud kimenni a benzin). Mostanában néha enélkül is leáll, de szerencsére újraindul és megy.
Ide hordtam szervizbe
Moto Italia Kft, Bp., Gyáli út.
Kedvesek, rendesek, de amikor először csináltattam meg velük a csomagtartó zárját (az ezres szervízzel együtt) akkor felszámoltak érte munkadíjat, pedig bőven garanciális volt a motor. Tévedés volt, de az én rovásomra.
Ezen kívül nem lehet panasz rájuk.
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 7500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |