Tökéletes robogó
Szöveges ítélet
Először is le kell tisztázni, a motor nem 200-as volt, hanem 180-as, csak nem volt ilyen választási lehetőség. 2007 februárjában vettem.
Egy NRG-m volt ezelőtt, azután döntöttem el, hogy elegem van a nyavajgásból, meg az erőtlenségből, kell nekem egy izmosabb robogó.
Tehát 2001-es Gilera Runner 180 Vxr, 2002-től 200-asként gyártották. 19 lóerő, 130 kg száraz súly, nem kevés egy robogóhoz. Viszont repült, ha kellett. 9 liter benzint simán bele lehetett tankolni, jó nehéz is lett az eleje olyankor. A kuplungot, amikor már meleg volt a motor, kicsit lustának találtam. Lehet cserés lett volna már, bár azt mondják, a gyáritól nem szabad sokat várni. Vagy minimum egy variátor csere.(haveréban Malossi van, sokkal jobban tol a motor) Fogyasztása kamillázva 4 liter körüli, nem kímélve 5 felé nem csúszik.
Nem sokat mászkáltam vele, szerettem azért a 3 ezer km alatt.
Sajnos az ember mindig többre vágyik, a Runner helyett Drz-n gondolkoztam, csak mégis a robogónál maradtam akkor.
Aztán az idén 2008-ban mégis eladtam és már megvan a sárga paripa, a Drz. Többet nem kell robogó:D
Hibalista
- futómű hátul lógott, de nem tudtam meg a hibát, mert eladtam időközben.
Ide hordtam szervizbe
ismerős
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 8100 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |