A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Gilera » Apache (125)

Apache (125) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Szipipeti fekete Gilera -ja

Szöveges ítélet

Mikor először ráültem azonnal elkapott a lendület. 125ccm + 27 lóerő! ment mint a veszedelem.
Gyakorlatilag csak a budapesti csúcsforgalomban használtam illetve kisebb vidéki túrákat tettem vele.
Eredetileg versenyzésre is alkalmas a gép, (van aki ebben sikeres volt, a talján bajnokságban).
Előnye volt a rendkívül pörgős, power-szelepes motor, a magas üléspozícióból belátható forgalmi helyzet, a viszonylag keskeny felépítés, (autók közt előre) a hatalmas tartalék teljesítmény.
Az egyetlen negatívum, hogy mielőtt sikerült rendbe tenni a kuplungot 9-10 liter között fogyasztott, igaz, miután megtörtént, lement 8 liter környékére. Igazából ez volt az oka, hogy eladtam. Nem bírtam anyagilag... Minden egyéb szempontból tökéletesen megfelelt.
Más: a végsebessége a saját órája szerint 5.-ben felette volt a 145-nek (legalábbis addig mertem húzni autópályán) Néztek is rendesen! Érdekes, hogy 6.-ban 85-90 km/h volt az utazója és annyira "kímélő" volt hogy ettől gyorsabban 6-ban nem ment.
Terepen diszkréten próbálgattam, de sajnáltam volna letöretni az idomokat, így ez igazából kimaradt. De!
AZ AZ ÉLET ELEME!!!
Miután megvettem, szétszedtem az utolsó csavarig, a blokk kivételével. Lefestettem a vázat (eredetileg piros lehetett) ragasztva lettek és újrafényezve az idomok, elektromos rendszeren és a power-szelepen volt egy kis javítani való, a világítás gyatra volt, felújítva megerősítve elől- hátul, top-case tartó lett hegesztve, ami kapaszkodóként is szolgált, kapott markolatvédőt, új láncszettet, áthúztam az üléshuzatot.
A legfontosabb: 3 repedés volt a hátsó lengőkaron. Egy ügyes kezű mester meghegesztette.
Tapasztalat: ha nem ismered a gép előéletét, szedd szét és szereld újra össze.
A haszon: 1: megismered töviről hegyire, 2: rejtett hibákra derülhet fény,
Szóval érdemes erre, használt gépeknél egy téli leállást rááldozni!
1000 km-en azért megevett 1 liter nippon olajat! De, ugye 2 ütem az 2 ütem!
Ha úgy alakul még egy hasonló......

Hibalista

- Szerelési igénye mindössze annyi volt, hogy amikor megvettem csúszott a kuplung (de piszkosul) Rendeltem hozzá egy komplett szettet. Amikor szétszedtem derült ki, hogy az előző tulaj kijelentésével megegyezően, kicserélte ugyan a tárcsákat, csak forgásiránnyal ellentétesen rakta fel! Ügyes!
- Más "baja" nem volt!

Ide hordtam szervizbe

magam szereltem!

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1991
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 16
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gilera

További ítéletek (72 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.