A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Gilera

NGR250 (RV250) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ritka darab- perverzeknek

Szöveges ítélet

A pécsi motorpiacon láttam meg. Szívdbogás, verítékezésm remegő térdek, éppen 1995-öt írtunk, akkoriban egy bármilyen kétkereű nyugatról hasonló hatást váltott ki. Kis érdeklődés (naaa, indítsd már be lécci-lécci!), majd némi helyben túráztatás után mondja a tulaj hogy na akkor pattanj rá és menj vele egy kört. Nem hittem a fülemnek, de némi rábeszélés hatására sisak nélkül mentem vele egy kört a pécsi autópiac területén. nos MZ-n szocializálódott énem remegő térdekkel szállt le róla (tapogatás ágyék irányba megvolt, hogy vajh bepisáltam e avagy csak úgy éreztem). Azonnal lefoglal, sipirc haza zsetonért. A motor fullextra, gyöngyház-metál fényezés, elöl állítható csillapítású telók plusz dupla tárcsafék, központi rugóstag, méretes rezonátor jobb oldalt, lévén hogy zweitakt a masina. Én a ráadás, nem membrános hanem forgótácsás vezérlésű! Otthon gumicsere, mert kissé legyalázott állapotúak voltak, majd papírozás és műszaki. Élveztem a kétütemű üvöltést, azt hogy 5000 felett nagyon húz, hogy megy 170-et is ami nem rossz egy egylukú 250-estől. Ami rossz volt: az ülés ott nyom, ahol éppen nem kellene, és mindezt kb 100-150 km után kezdi. Az első teló kicsit zötyögős, a csillapítás felcsavarásával mérsékelhető valamennyire ez. A buta kerékméretek- elöl 16 hátul 18- idióta kanyarodási tulajdonságokkal ruházzák fel az NGR-t.
Viszont szépek a Vegila-Borletti órák, egy liter motorolaj elég akár 1000km-re is, de a fele alatt is meg lehet vele etetni. Baenzinből is elég 4-5 liter, de utassal nyélgázon 7 is elfogy. Mondjuk a 22 literes tank elég nagy hatótávolságot biztosít.
A motor karakterisztikája eléég túrásra sikeredett. ugyanez a blonn az Rc250-ben lazán kinyom magából 45 lóerőt is, itt 36-ra vették vissza, cserébe még 5. fokozatban is húz 3000-től zokszó nélkül. Egy jó erőben lévő példány még 2. ban is felkapja az elejét gyorsításkor, 3. ban már kell nagyon a kuplung ehhez, de nem erre készült. lételeme a kényelmes túrázás (tehát autókat choppereket kerülgetve örömmotorozni az én értelmezésemben).

Hibalista

- Fesszabályzó, de saját baromságom miatt.

Ide hordtam szervizbe

Sk. Fullextrás, megbízható, és mindig kéznél van

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1986
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? ETZ251 Következő motorja? SRX600
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gilera

További ítéletek (72 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.