Ősdögerő.
Szöveges ítélet
Olasz dög,mi más,mindig kifogom a szívemre hallgatok az eszem helyett.Nagyon tetszett,titkon mindig is akartam egy erős cross gépet.Pesttől nem messze lábon hoztam haza,hát a robogó után egy új élet nyílt meg, igazi nagybetűs motor,kemény határozott őserő.Észnél kell lenni mit csinál vele az ember,mert hamar egykerékre vágja magát.Minden másodperce élvezet, bár szokatlan volt a váltogatás,és a kuplung sem a fék.Erre hamar rájöttem.Magassága nagyon jól jön, átlátom a forgalmat,biztonságos az előzés is.A fékek brutál jók,elöl hátul tárcsa.A power szelep jól nyit,igazi hátbavágás,6000 után meglódul,ezt előzésnél érdemes szem előtt tartani.Szereti ha pörgetik,3000-ig fel sem ébred.Terepen nem használtam,tekintve a 150 kilóját,nincs kedvem a földbe döngölni magam.
Mindent össze vetve,kezelhető "kis" gép,de kezdőknek nem ajánlanám.
Az idomok,jól össze vannak rakva,a bolhák viszont hullanak rendesen,érdemes bespájzolni belőlük párat.
Ettől majd csak nagyobb lesz: Tuareg vagy hasonló.
Hibalista
- Megvétel után,kiderült, hogy az önindító totál beázott, kuka.Hátsó főfékhenger elhalt egy hét használat után.Hátsó gumit cserélni kellett.Néha rángat.
Ide hordtam szervizbe
Magam szerelem.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 23800 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | Scaarabeo 150 | Következő motorja? | Tuareg |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.8/10) |