Gyalázós kávédaráló :)
Szöveges ítélet
Semmi bajom magával a motorral, az összerakáson kellene javítani kicsit! Mire hazaértem vele Pestről, majdnem elhagytam a 2tükröt és az oldalsztendert (amit azonnal le is szedtem, mert a szívbaj kerülgetett annyira instabil rajta a gép, és grátiszba leér kanyarban). A Moto Italia korrekt szervíznek bizonyult, bár az 5000Ft-os rezsi óradíjat picit borsosnak találom. A gyári hátsó gumit (Pirelli SP26) 12000km alatt tükörre koptattam, jó a tapadásuk, bár az SP36 lényegesen jobban tapad. Simson után tökéletes motornak találom. Üléspozíciója magasnak mondható, nekem (185cm-el) kényelmesen leér a lábam, de egyhetvenöt alatt szigorúan padka mellett!
Hibalista
- Eddig semmi, csavarok imádnak lelazulni, plusz volt egy hátsó defektem, a hátsó kereket kivenni halál szívás...
Ide hordtam szervizbe
Moto Italia, amíg le nem járt a gari, azóta home-made
Értékelése: 3
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |