A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Gilera » Runner 50 Sp 2006 (49)

Runner 50 Sp 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Gaz kék csábító :)

Szöveges ítélet

Nem szeret(t)em a robogókat és a motorokat. Autós és biciklis vagyok.
2007-ben úgy döntöttem, nem éri meg a BKV, vagy a 3000 cc-s autó és az, hogy biciklivel 1-2 helyen letolnak, néha még a biciklis sávokból is :(
Szóval robogóra gondoltam, ha már a B-s jogsi adott, vizsgázni nagyobbra nem akartam.
Legyen legális, legyen tényleg 50 cc, de ne legyen száguldó hokedli. Ismerősnek régen volt egy Runnerje, akkor tetszett mert nagy és mégiscsak egy robogó. Aztán döntöttem, Runner kell. A Kymco-ról és hasonlókról lebeszéltek a megbízhatatlanságuk miatt, ezért maradtam a használtnál.
Keresgélések (rengeteg rommátört és felélesztett gép láttán) kezdtem elkeseredni, aztán megtaláltuk ezt a lovat.
2002-es (elvileg) 7300 (azt hiszem annyi volt) km benne, gyári folytásokkal és nincs rajta semmi tuning izé. Kipróbáltuk, ment, gurult, szinte jég hideg motorral is pöccre indult. Megvettem. 190.000 Ft volt. Nem kevés, de összességében megérte. Kivetettem belőle néhány folytást, de így sem megy 90-100-at, mint egyesek mondják. 100 kg vagyok, velem így óra szerint megy 80-at (valóságban GPS szerint 65-70). Veszettül kényelmes, vízhűtéses, jól pakolható, most már kapott egy dobozt is hátulra. És ami nagyon fontos: mindenkinek tetszik. Az enyém kék-szürke és valami iszonyatosan sportos hatást kelt. Picit komolyabbnak mutatja magát, mint amilyen :) Imádom.
Még nem volt vele bajom (fékezésnél gyorsabban villog az index), és egy-két csavar kilazulgat. Meg kell húzni és kész.
Olaj kell bele rendes rendesen és más gond nincs vele.
Sajnos valaki az előző életében bukhatott vele, mert a jobb oldali idom a talprész alatt csúnyán törött, de nem érdekel, mert csak ha valakit elütök az látja, annyira alul van.
Jól kanyarodik, mert a súlypont mélyen van és valahogy az ember ,,érzi´´ a gépet.
Aki gondolkodik robogó vételen és hasonló okai vannak mint nekem, akkor csak bátorítani tudom. Jó dolog ez, egy ilyen géppel pedig még élvezetes is.

Hibalista

- Még semmi! Bár az index kicsit gyorsabban villog fékezésnél, valami kontakthiba lehet...

Ide hordtam szervizbe

Barátommal berheltük

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 8000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gilera

További ítéletek (72 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.