Fürge elefánt
Szöveges ítélet
Vidéken vásároltam, Budapesttől 40 kilométerre,Egy átépített vázban volt egy Gilera blokk, plusz 2 kereket kaptam hozzá, gumistól.Az első benyomás, érdekes volt, böszme nagy gépnek nézett ki, az ereje is hasonló volt.Mivel előtte már volt egy Xr2-esem így volt némi tapasztalatom ezekkel a mozdonyokkal kapcsolatban.Pár kört mentem vele, nem zörgött, fék jó, power nyit rendesen,index van, világítás van, valamire csak jó lesz, és amennyiért vettem annyiért a hülyének is megérte volna.Simán hazaértem vele, minden gond nélkül, lazán vitte a 130-at, bár ezt folyamatos húzatással érte el.A power kicsit hamar nyitott mindig,ezért a fogyasztása iszonyú volt,a 8 litert beverte az 50 Km alatt.A harmadik kóstolgatós napon a háztól kb 5 utcányira a dugó eltört.Bedobtuk egy kombi fordba, majd 2 nap alatt találtam hozzá dugót.A blokkot kivettem, majd kipucoltuk, meglepő, a henger fala nem sérült.Nem ez a legjobban szerelhető blokk, de egy nap alatt megvolt a csere, délutánra újra járt mint a svájci óra.
Apróbb beállításokat még eszközölni kellett, mivel ez dobfékes verzió,a betéteket kicseréltem. A műszerfal az elejétől kezdve jó volt, minden bigyó, és kütyü működik rajta.Panaszra eddig nem lehet okom, teszi a dolgát ,munkába járok vele, terepen nem használom.
Hibalista
- Dugó eltört,csere 12,700 Ft.
Ide hordtam szervizbe
Magam szervizeltem.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 42344 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 200 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | s51 | Következő motorja? | fzr500 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.9/10) |