Forróvérű olasz
Szöveges ítélet
Használtan vettem, első motornak. Száz kiló vagyok, és sokáig nagyon mérges voltam, mert elektronikailag rendben volt a kicsi, de elég kókány volt belül, és egyik nap nem indult be. Nosza, gyertya ki, nincs szikra. Új gyertya, semmi. Aztán sok 'jajgyújtásalaplapotkondittrafótmindentkikellcserélnijajaj' éjszaka után szétszedtem, és kiderült, hogy a biztosítékkapszula annyira telement sárral (hogyan??), hogy megszűnt a kontakt. Utána minden pöpec volt, elkezdtem hosszabb utakon járni vele és nagyon megszerettem. Az első ötszáz kilométer után valahogy amikor bemelegedett a moci (10km után), baromi dinamikus lett, hármasban is kapaszkodnom kellett nagy gázadásnál. Egyenes úton hatosban, szélcsendben vitt engem 70 felett is simán, enyhe lejtőn 91-et mértem, de fékezni kellett :D A motor hatosban is kipörgi a nyolcezret, mondjuk úgy rezonál már a kicsi ilyenkor, hogy egy hölgy motorosnak komoly gyönyört okozna. Tehát meglepően dinamikus motor van benne! Szerettem vele terepre is menni, átment mindenen, és farolgatni-ugratgatni is jó volt vele. Megtanultam rajta a motorozás alapjait, és kibírta a rengeteg nyélgázt és hűen szolgált sok melléváltás ellenére is :)
Hibalista
- Berohadt csavarok felfúrása és cseréje, akksi.
Ide hordtam szervizbe
Én magam szereltem.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 15000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | FZR 250 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |