A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Gilera

RCR 50 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Forróvérű olasz

Szöveges ítélet

Használtan vettem, első motornak. Száz kiló vagyok, és sokáig nagyon mérges voltam, mert elektronikailag rendben volt a kicsi, de elég kókány volt belül, és egyik nap nem indult be. Nosza, gyertya ki, nincs szikra. Új gyertya, semmi. Aztán sok 'jajgyújtásalaplapotkondittrafótmindentkikellcserélnijajaj' éjszaka után szétszedtem, és kiderült, hogy a biztosítékkapszula annyira telement sárral (hogyan??), hogy megszűnt a kontakt. Utána minden pöpec volt, elkezdtem hosszabb utakon járni vele és nagyon megszerettem. Az első ötszáz kilométer után valahogy amikor bemelegedett a moci (10km után), baromi dinamikus lett, hármasban is kapaszkodnom kellett nagy gázadásnál. Egyenes úton hatosban, szélcsendben vitt engem 70 felett is simán, enyhe lejtőn 91-et mértem, de fékezni kellett :D A motor hatosban is kipörgi a nyolcezret, mondjuk úgy rezonál már a kicsi ilyenkor, hogy egy hölgy motorosnak komoly gyönyört okozna. Tehát meglepően dinamikus motor van benne! Szerettem vele terepre is menni, átment mindenen, és farolgatni-ugratgatni is jó volt vele. Megtanultam rajta a motorozás alapjait, és kibírta a rengeteg nyélgázt és hűen szolgált sok melléváltás ellenére is :)

Hibalista

- Berohadt csavarok felfúrása és cseréje, akksi.

Ide hordtam szervizbe

Én magam szereltem.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja? FZR 250
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gilera

További ítéletek (72 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.