Ez megéri az árát!
Szöveges ítélet
A sok Simson szerelés után elegem lett a motor tologatásból és abból hogy ha útra indultam mindig vittem a hátizsákomban 2-3 gyertyát, gyertyakulcsot, villáskulcsot a karburátorhoz stb.
Mivel olasz autóm van vettem egy olasz robogót. A Stalker re azért esett a választás mert még a régi karburátoros megoldással üzemel, valamint léghűtéses. A közel 10 ezer km alatt nem volt vele gond egyszer sem kellett haza tolni mindíg a saját kerekén hozott haza.
Mások okulására írom a következőt!!!!! Mikor először leállt alattam 2-3 ezer km lehetett benne, nem tudtam mire vélni a dolgot, mérgelődtem és elkezdtem haza tolni mint a simsont.
Aztán pár pár méter után megint indítgattam és beindult. Ekkor figyeltem fel rá hogy ha túlhajszolom a Gilerát akkor vélhetően valami biztonsági rendszer letiltja a motorról a gyújtást és leáll és utána pár percig míg le nem hűl hiába fordítom el a kulcsot gyakorlatilag nincs gyújtás és a visszajelző lámpák sem villannak fel.
Tehát azt tudom javasolni ha megáll valaki alatt ne szidja ne tolja csak várjon 10 max 15 percet és megint fog menni a motor.
Egyébként a motorral meg vagyok elégedve, az első fényszóró izzóját cseréltem eddig.
Csak ajánlani tudom mindenkinek.
Hibalista
- 1 égő
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9700 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |